ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۵۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران - خيابان وليعصر -نبش خیابان مطهری- ساختمان ۱۹۹۱ -طبقه سوم
  • درباره ما : ايران مدار شركتي توليدي ، بازرگاني است كه در سال ۱۳۶۲ تاسيس گرديده و پيشرو توليد دستگاه هاي اندازه گيري و كنترل مايعات در ایران مي باشد. این شرکت بعنوان اولین و تنها تولید کننده فلومتر الکترومغناطیسی فلنجی MagAb۳۰۰۰ در خاورمیانه با اخذ گواهینامه استاندارد CE اروپا در سال ۱۳۸۷ از سازمان استانداردهای انگلستان BSI ، به جمع یازده کشور دارای تکنولوژی ساخت کنتورهای الکترومغناطیس در جهان پیوست. ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ايران مدار شركتي توليدي ، بازرگاني است كه در سال ۱۳۶۲ تاسيس گرديده و پيشرو توليد دستگاه هاي اندازه گيري و كنترل مايعات در ایران مي باشد. این شرکت بعنوان اولین و تنها تولید کننده فلومتر الکترومغناطیسی فلنجی MagAb۳۰۰۰ در خاورمیانه با اخذ گواهینامه استاندارد CE اروپا در سال ۱۳۸۷ از سازمان استانداردهای انگلستان BSI ، به جمع یازده کشور دارای تکنولوژی ساخت کنتورهای الکترومغناطیس در جهان پیوست. از دیگر تولیدات این شرکت می توان به تامین و ساخت انواع فلومترهای اولتراسونیک جهت کانالهای باز با سازه و یا بدون سازه ، ارتفاع سنج های اولتراسونیک مخازن و هیدرواستاتیک چاه ها و سدها ، انواع فشار سنج ها و فشارسنج های ثبات دار اشاره نمود.
    در سه دهه گذشته ، ايران مدار همچنين تعداد زیادی پروژه هاي كنترل ، تله متري و اتوماسيون را در بسياري از سدها ، نيروگاه ها ، ايستگاه هاي پمپاژ سراسر كشور ، طراحي و نصب نموده است .

    بستن
محصولات
ارتفاع سنج هیدرواستاتیک مدل IMC 650
ارتفاع سنج و کنترل ایستگاه پمپاژ
ارتفاع سنج اولتراسونیک مدل LIT 25
ارتفاع سنج اولتراسونیک مخازن IMC 350 IV
فلومتر الکترومغناطیسی مگاب 3000 در اقطار بزرگ
کنتور الکترومغناطیسی هوشمند چاه های صنعتی و کشاورزی IMC 2020
کنتور و فلومتر الکترومغناطیسی مگاب 3000
فلومتر الکترومغناطیسی بچینگ
کنتور و فلومتر اولتراسونیک IMC 750 II
فلومتر داپلر کانال های باز مدل OCF 5.0