ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۷۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -میدان کاج -خیابان سعادت آباد شمالی -نبش کوچه هفتم (برادران پورزند)- مجتمع میلاد کاج -طبقه ۴ -واحد ۴۰۴
  • درباره ما : این شرکت در سال ۱۳۴۴ فعالیت خود را با همکاری شرکت Solyvent Ventec فرانسه آغاز نمود و سرانجام در سال ۱۳۵۲ توسط مرحوم مهندس مصطفی سلیمان زاده ( بنیانگذار صنعت فن در ایران ) اولین هواکش تولید ملی به نام شرکت ایران فان تولید گردید . در سال ۱۳۸۶ شرکت صنایع پدیده ایرانیان فن با مدیریت امیر سلیمان زاده تاسیس و ادامه مسیر نمود . اکنون بیش از ۵۰ سال است که هواکش های صنعتی را تولید نموده و پروژه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    این شرکت در سال ۱۳۴۴ فعالیت خود را با همکاری شرکت Solyvent Ventec فرانسه آغاز نمود و سرانجام در سال ۱۳۵۲ توسط مرحوم مهندس مصطفی سلیمان زاده ( بنیانگذار صنعت فن در ایران ) اولین هواکش تولید ملی به نام شرکت ایران فان تولید گردید . در سال ۱۳۸۶ شرکت صنایع پدیده ایرانیان فن با مدیریت امیر سلیمان زاده تاسیس و ادامه مسیر نمود .

    اکنون بیش از ۵۰ سال است که هواکش های صنعتی را تولید نموده و پروژه های بزرگی را در صنعت نفت ، گاز و پتروشیمی ، بیمارستانها ، مراکز تجاری و اداری و کارخانجات و … را پوشش داده ایم ، شرکت ایرانیان فن تجربه چندین ساله خود را با نوآوری ترکیب نموده و راه حل های جدید برای مقابله با چالش های صنعت امروزه را ایجاد کرده است.

    کلیه تولیدات شرکت ایرانیان فن بر اساس سفارش ساخته می شوند ، مشتریان ما پارامترهای مورد نیاز خود را مطرح و ما بر اساس الزامات و استاندارد مربوطه ، اگزاست فنها را تولید می نماییم .

    بستن
محصولات
آکسیال دیواری
آکسیال پنجره ایی
آکسیال کانالی
جت فن
فن پشت بامی
فن سانتریفوژ کانالی
فن سانتریفوژ فوروارد
فن سانتریفوژ فشار قوی
پلاگ فن
فن سانتریفوژ رادیال
فن فیلتر
فن سانتریفوژ بکوارد
هواساز
هواکش بادی
فن آکسیال گلخانه ای یا مرغداری
فن سانتریفوژ بین کانالی