ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۳۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -خیابان دکتر حبیب الله -خیابان قاسمی -خیابان حبیب زادگان -پلاک ۶۹ -طبقه ۶ -واحد ۳۶
  • درباره ما : شرکت فناوران هویت الکترونیکی امن (هویتا)، با هدف توسعه محصولات و خدمات حوزه زیرساخت کلید عمومی (PKI) و ارائه راهکارهای مطمئن به جهت تأمین امنیت اطلاعات، ارتباطات و تبادلات الکترونیکی، تشکیل شده است. هسته اصلی شرکت فناوران هویت الکترونیکی امن (هویتا)، متشکل از متخصصین حوزه امنیت و زیرساخت کلید عمومی است که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۱ در کشور آغاز نموده‌اند. این شرکت در زمینه طراحی و ت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت فناوران هویت الکترونیکی امن (هویتا)، با هدف توسعه محصولات و خدمات حوزه زیرساخت کلید عمومی (PKI) و ارائه راهکارهای مطمئن به جهت تأمین امنیت اطلاعات، ارتباطات و تبادلات الکترونیکی، تشکیل شده است.

    هسته اصلی شرکت فناوران هویت الکترونیکی امن (هویتا)، متشکل از متخصصین حوزه امنیت و زیرساخت کلید عمومی است که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۱ در کشور آغاز نموده‌اند. این شرکت در زمینه طراحی و توسعه محصولات، خدمات و راهکارهای نوین مبتنی بر رمزنگاری، امضای دیجیتال، گواهی‌های الکترونیکی، توکن، سخت‌افزارهای امنیتی و راه‌اندازی زیرساخت کلید عمومی، در سال ۱۳۹۵ به عنوان یک شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری شریف ثبت و مستقر گردیده است.

    این شرکت مفتخر به آن است که توانسته محصولات متعددی را با کیفیت بالا و دقت عملکرد، بر مبنای پژوهش، تحقیق و توسعه در حوزه زیرساخت کلید عمومی تولید نماید که این محصولات به‌لحاظ بومی‌سازی و فن‌آفرینی، موفق به کسب دریافت بالاترین تاییدیه‌های لازم از آزمایشگاه های معتبر کشور است. همچنین این شرکت علاوه بر طراحی، تولید و ارائه محصولات تخصصی درحوزه زیرساخت کلید عمومی، تا کنون چندین کارگاه تخصصی ارائه نموده و تهیه مقالات علمی و پژوهشی در حوزه زیرساخت کلید عمومی را در کارنامه خود دارد.

    امیدست فعالیت‌های این شرکت به همت نیروی جوان و با تمرکز بر فناوری‌های نوآورانه و نوظهور، گام موثری در پییشبرد اهداف میهن عزیزمان باشد.

    بستن
محصولات
بسته توسعه نرم‌افزار پارس‌کیت (ParsKit PKE SDK)
راه حل شبکه خصوصی مجازی (ParsVPN)
سامانه صدور و مدیریت گواهی الکترونیکی پارس‌تراست (ParsTrust)
امضای همراه (ParsMSS)
توکن امضای دیجیتال (ParsKey)
HSM بومی صدف
درگاه نرم افزاری امضای دیجیتال مبتنی بر سرویس (Pars PKE DSS)
بسته توسعه نرم افزاری پارس کیت (Pars Kit PKE SDK)
امضای همراه دیجیتال مبتنی بر سیم کارت و گوشی تلفن همراه (Pars MSS)