ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۲۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران- بزرگراه ستاری- ابتدای فردوس شرق -نرسیده به ابراهیمی جنوبی -ساختمان بلوط -پلاک ۴۲۸
  • درباره ما : گروه کاراپرس با هدف تولید و تامین دستگاه های روغن گیری به روش پرس سرد تاسیس گردیده و تمام قطعات ساخت کشور آلمان و اتریش می باشد. این گروه با با نام تجاری karapress با ارائه محصولات متنوع در زمینه ماشین آلات صنایع غذایی روغن گیری، آب گیری و ارده ساز و ارده گیر و کره ساز به صورت هر دو مدل تمام اتوماتیک برای مصارف صنعتی و خانگی و حتی دستی برای مصارف خانگی در اختیار مشتریان محترم قرار میگیر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه کاراپرس با هدف تولید و تامین دستگاه های روغن گیری به روش پرس سرد تاسیس گردیده و تمام قطعات ساخت کشور آلمان و اتریش می باشد.

    این گروه با با نام تجاری karapress با ارائه محصولات متنوع در زمینه ماشین آلات صنایع غذایی روغن گیری، آب گیری و ارده ساز و ارده گیر و کره ساز به صورت هر دو مدل تمام اتوماتیک برای مصارف صنعتی و خانگی و حتی دستی برای مصارف خانگی در اختیار مشتریان محترم قرار میگیرد.

    شرکت کاراپرس مدرترین و بهترین دستگاه روغن گیری و دستگاه روغن کشی کنجد زیتون آبلیمو گوجه، کره ساز بادام زمینی و سایر دستگاه ها آسیاب تنوع در طرح و کارایی و اندازه و بهترین در ایران و منطقه می باشد.

    چنانچه هرگونه سوال یا پرسشی در رابطه با دستگاه روغن گیری, دستگاه روغن کشی, انواع دستگاه روغن گیری و روغن کشی, دستگاه روغن گیری کنجد, دستگاه روغن گیری زیتون, قیمت دستگاه روغن گیری, قیمت دستگاه روغن کشی دارید با کارا پرس در ارتباط باشید.

    بستن
محصولات
دستگاه پرس سرد NF 80
دستگاه پرس سرد NF 500
دستگاه پرس سرد NF 600
دستگاه پرس سرد NF 1000
دستگاه کره ساز بادام زمینی P1
دستگاه ارده گیری G4
دستگاه آسیاب چکشی
دستگاه پرس سرد NF1500
دستگاه آبلیمو گیری مدل J300
دستگاه آب گوجه گیری S300
دستگاه کره بادام زمینی صنعتی P2