ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۰۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان سهروردی شمالی-خیابان خرمشهر(آپادانا-نرسیده به خیابان عشقیار(نیلوفر)-پلاک ۱۰۵-ساختمان سپهر
  • درباره ما : شرکت تولیدی بازرگانی سپهر چرم خاورمیانه در سال ۱۳۶۶ توسط ابوالقاسم ملک پوری بنیان نهاده شد. ایشان در سال ۱۳۱۳ دیده به جهان گشود و به عنوان فردی معتمد و فعال با پیشنه ی بیش از ۳۰ سال خدمت در زمینه سراجی شناخته شده و جزو اولین پایه گذاران صنف سراجی و اتحادیه سراجان تهران محسوب می گردد. در سال های اول پس از تاسیس محصولات اولیه چرمی مانند کیف و کفش و … با عنوان برند سپهر چرم، روانه با ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تولیدی بازرگانی سپهر چرم خاورمیانه در سال ۱۳۶۶ توسط ابوالقاسم ملک پوری بنیان نهاده شد. ایشان در سال ۱۳۱۳ دیده به جهان گشود و به عنوان فردی معتمد و فعال با پیشنه ی بیش از ۳۰ سال خدمت در زمینه سراجی شناخته شده و جزو اولین پایه گذاران صنف سراجی و اتحادیه سراجان تهران محسوب می گردد. در سال های اول پس از تاسیس محصولات اولیه چرمی مانند کیف و کفش و … با عنوان برند سپهر چرم، روانه بازار می شد.

    سپهر چرم خاورمیانه از آن زمان تا کنون به طور مستمر رشد کرده است و امروزه با به کارگیری استعدادهای انسانی توانمند، دانش فنی روز، توسعه مداوم کسب‌و‌کارها و ارتقاء خطوط و امكانات تولید، شرکتی پیشتاز و نوآور در اقتصاد ایران محسوب می‌گردد و یکی از بزرگ‌ترین شركت‌های صنعت چرم ایران به شمار می‌رود.

    بستن