ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۶۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-لاله زار جنوبی نرسیده به کوچه مهران -پاساژبازارلاله زار -واحد۱۴
  • درباره ما : گروه صنعتی هارپاک( ایران پنوماتیک) در سال ۱۳۸۳ به همت گروهی از متخصصین که سوابق بسیار درخشانی در صنعت پنوماتیک و هیدرولیک کشور دارند با توجه به نیاز کشور تاسیس گردید. گروه صنعتی هارپاک (ایران پنوماتیک) افتخار دارد با هدف پیشرفت و با حفظ رعایت حسن رابطه با کارفرمایان و با اتکا به توان مدیریتی و اجرایی نیروهای داخلی از سال ۱۳۸۳ تاکنون منشاء اثرات سازنده و مفید در اجرای طرحهای مهم صنعتی در ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه صنعتی هارپاک( ایران پنوماتیک) در سال ۱۳۸۳ به همت گروهی از متخصصین که سوابق بسیار درخشانی در صنعت پنوماتیک و هیدرولیک کشور دارند با توجه به نیاز کشور تاسیس گردید.

    گروه صنعتی هارپاک (ایران پنوماتیک) افتخار دارد با هدف پیشرفت و با حفظ رعایت حسن رابطه با کارفرمایان و با اتکا به توان مدیریتی و اجرایی نیروهای داخلی از سال ۱۳۸۳ تاکنون منشاء اثرات سازنده و مفید در اجرای طرحهای مهم صنعتی در زمینه های پنوماتیک و هیدرولیک بوده است و مشتریان معتبر این مجموعه موید این ادعا می باشد.

    گروه صنعتی هارپاک(ایران پنوماتیک) در سایه تجربیات حاصل از فعالیت های مستمر و دسترسی به نیروهای متخصص و فن آوریهای نوین توان رقابتی در سطح ملی را دارا می باشد تا ضمن بی نیاز کردن کشور در زمینه فعالیت های بین المللی، در توسعه خدمات فنی ـ مهندسی نیز مشارکت نماید.

    امید است با یاری خداوند متعال و با اتکاء به توانمندیهای تخصصی و اجرایی داخلی، بتوانیم همیشه در خدمت و سازندگی کشور سهیم و موفق باشیم.
    در حال حاضر گروه صنعتی هارپاک( ایران پنوماتیک) یکی از مجموعه های معتبر صنعت پنوماتیک و هیدرولیک کشور بوده و به همراه شعبه خود در استان قزوین در نظر دارد افق پیش روی خود را در ارائه هرچه سریعتر خدمات صنعتی گسترش دهد.

    بستن
محصولات
تلفن ضد انفجار
وریستور(varistors) CKE