ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۴۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران- خیابان خیام- قبل از چهار راه گلوبندک- ساختمان ۹۹۹ -طبقه اول
  • درباره ما : کش و نوار بافی پارس (تبریز) یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کش و نوار جهت مصرف در انواع پوشاک , پزشکی , نظامی، صنعتی و غیره میباشد. واحد تولیدی که بجز نیازهای داخلی کشور با داشتن کیفیت برتر توانسته به کشورهای دیگر نیز صادرات داشته وبه رقابت با رقبای بزرگی همچون چین و ترکیه بپردازد. تمام وقت و انرژی شرکت بر وی درخواست تولیدکنندگان داخلی و مشتریان خارجی میباشد تا با داشتن کادری مجرب و ماشین ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    کش و نوار بافی پارس (تبریز) یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کش و نوار جهت مصرف در انواع پوشاک , پزشکی , نظامی، صنعتی و غیره میباشد. واحد تولیدی که بجز نیازهای داخلی کشور با داشتن کیفیت برتر توانسته به کشورهای دیگر نیز صادرات داشته وبه رقابت با رقبای بزرگی همچون چین و ترکیه بپردازد.

    تمام وقت و انرژی شرکت بر وی درخواست تولیدکنندگان داخلی و مشتریان خارجی میباشد تا با داشتن کادری مجرب و ماشین آلات به روز نیازهای مشتریان خود را برآورده کند.

    داشتن اعتبار مثبت و قوی درمیان تولیدکنندگان داخلی این امکان را به ما داده تا قدم مثبتی در ارائه خدمات به مشتریان خود داشته باشیم. مطمئن باشید از تجارت با ما به سود دلخواه خود میرسید چرا که کالای با کیفیت , قیمت مناسب و خدمات ویژه ما راه را برای شما در رسیدن به اهدافتان هموار میکند.

    بستن
محصولات
کش سوزنی کرم یا پزشکی
کش سر رسید با رنگ بندی های متفاوت
کش سوزنی سفید و مشکی
کش رگلاژ سفید و مشکی
کش کاغذی در سه سایز متفاوت
کش ماسک تخت
کش ماسک لوله ای
کش نساجی در سایز های متفاوت
کش ژاکارد در نوشته و طرح های مختلف
انواع نوار سراجی