ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۰۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : تبریز-روبه روی تراکتورسازی
  • درباره ما : شرکت کشبافی نگین باف فعالیت خود را از سال ۱۳۶۴ با تولید کش های سنتی در تبریز آغاز کرده و در سال ۱۳۷۴ با خرید دستگاه های پیشرفتۀ اروپایی و تجهیز ماشین آلات و کسب پروانه بهره برداری از وزارت صنایع و معادن شروع به تولید کش رکاب نموده و یکی از تولیدکنندگان کش رکاب در کشور می باشد.در طول مدت سابقه کاری نسبتاً طولانی تلاش می کند با ارائه گسترده محصولات کش رکاب، کش پهن، کش اسپورتی، کش لبه نساجی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت کشبافی نگین باف فعالیت خود را از سال ۱۳۶۴ با تولید کش های سنتی در تبریز آغاز کرده و در سال ۱۳۷۴ با خرید دستگاه های پیشرفتۀ اروپایی و تجهیز ماشین آلات و کسب پروانه بهره برداری از وزارت صنایع و معادن شروع به تولید کش رکاب نموده و یکی از تولیدکنندگان کش رکاب در کشور می باشد.
    در طول مدت سابقه کاری نسبتاً طولانی تلاش می کند با ارائه گسترده محصولات کش رکاب، کش پهن، کش اسپورتی، کش لبه نساجی و کش پشتکار در طرح ها و اندازه های مختلف و همچنین در رنگ های متنوع جایگاه برتر خود را در بازار ایران کسب نماید.
    مدیریت این شرکت آقای علی اکبر بالازاده با تحصیلات عالی و مسلط به زبان انگلیسی و با تجربه بیش از ۳۰ سال فعالیت در زمینه کشبافی و مدیریت فروش و واردات کالا و ماشین آلات نساجی و مواد اولیه تولیدات نساجی نقش بسیار موثری را در موفقیت این شرکت دارد. مدیریت این کارخانه با جذب پرسنل مجرب و با به کارگیری دستگاه های پیشرفته و تکنولوژی روز دنیا در حال حاضر یکی از پرمصرف ترین محصولات را در بازار ایران دارد. محصولات این کارخانه جایگزین خوبی برای محصولات مشابه وارداتی می باشد.
    ما با پخش محصولات خود از طریق دفتر فروش خود واقع در تهران، بازار عباس آباد، پاساژ الهی دسترسی به محصولاتمان را سریع و آسان نموده ایم.

    بستن