ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۳۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room ۱۸-Xinhua Xuefu Garden-Huangshan Road-Shushan District-Hefei City
  • درباره ما : FLYGROW ، یک شرکت تولیدی و متخصص در زمینه تولید کویل کندانسور ، سیم پیچ اواپراتور ، مبدل های حرارتی و سایر قطعات برودتی مناسب برای استفاده در سیستم های تهویه مطبوع و تبرید است. مهارت و دانش یک تیم جوان و پویا ، همراه با دانش بازار ناشی از یک چشم انداز جهانی ، FLYGROW را در زمینه اجزای خط برای مدارهای تبرید ، واحدهای انتقال هوا ، برای تبرید و تهویه مطبوع به یک پیش زمینه واقعی تبدیل می کن ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    FLYGROW ، یک شرکت تولیدی و متخصص در زمینه تولید کویل کندانسور ، سیم پیچ اواپراتور ، مبدل های حرارتی و سایر قطعات برودتی مناسب برای استفاده در سیستم های تهویه مطبوع و تبرید است.

    مهارت و دانش یک تیم جوان و پویا ، همراه با دانش بازار ناشی از یک چشم انداز جهانی ، FLYGROW را در زمینه اجزای خط برای مدارهای تبرید ، واحدهای انتقال هوا ، برای تبرید و تهویه مطبوع به یک پیش زمینه واقعی تبدیل می کند.
    نشانه همکاری

    FLYGROW قصد دارد مشتریان خود را تکمیل و پشتیبانی کند تا نیازهای آنها را درک کند و مناسب ترین راه حل ها را در کنار هم پیدا کند تا بتواند نیازهای طراحی فنی و اقتصادی را برآورده سازد.

    این مأموریت مبتنی بر روابط مشارکتی نزدیک و مبتنی بر رابطه اعتماد متقابل است.

    کیفیت محصول به دلیل انتخاب دقیق از بهترین اجزای موجود در بازار ، راه حلهایی را برای حل مشکلات مختلف طراحی گیاهان مدرن ، مطابق با سخت ترین مقررات بین المللی ارائه می دهد.

    بستن
محصولات
واحد تبرید
سری کندانسور
سری اواپراتور