ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۰۷۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران
  • درباره ما : تولید اسباب بازی یکی از زمینه های تولید محصولات پلاستیکی است. اسباب بازی وسلیه سرگرمی بچه ها و کودکان است و ساخت و استفاده از آن در میان همه اقوام بشر قدمتی به طول تاریخ دارد .حجم زیادی از این اسباب بازی ها به وسیله صنعتگران حوزه پلاستیک تولید می شود که تولیدی گلچین شادی یکی از سازندگان اسباب بازی در ایران است.تولیدی گلچین شادی از سال ۱۳۶۸ در شهر تهران شروع به فعالیت در زمینه تولید اسباب ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تولید اسباب بازی یکی از زمینه های تولید محصولات پلاستیکی است. اسباب بازی وسلیه سرگرمی بچه ها و کودکان است و ساخت و استفاده از آن در میان همه اقوام بشر قدمتی به طول تاریخ دارد .
    حجم زیادی از این اسباب بازی ها به وسیله صنعتگران حوزه پلاستیک تولید می شود که تولیدی گلچین شادی یکی از سازندگان اسباب بازی در ایران است.تولیدی گلچین شادی از سال ۱۳۶۸ در شهر تهران شروع به فعالیت در زمینه تولید اسباب بازی برای کودکان کرده است.
    این تولیدی سعی کرده تا با برداشتی صحیح بر اساس دانسته های علمی وتجربیات عملی وبا مشورت متخصصان کودک و بهره گیری از تکنولوژی جدید اسباب بازی های خود را تولید کند تا والدین با بهره گیری از آنها گامی بزرگ و موثر در جهت تعلیم و ارتقای سطح فکری وخلاقیت و همچنین پر نمودن اوقات فرزندان خود بپردازند.
    تمامی محصولات این شرکت تولیدی منطبق بر اصول بهداشتی و از پلیمر های مناسب برای کودکان استفاده شده است.
    در پایان شایان ذکر است که مدیریت این مجموعه تولیدی از نظرات سازنده و پیشنهادات مفید شما دوستان عزیز همواره استفاده می نماید لذا از ارسال نظرات خوبتان به آدرس ایمیل ما دریغ نفرمائید.
    مدیریت گلچین شادی

    بستن
محصولات
ولوو آتش نشانی
ولوو آمبولانس
ولوو بونکر
ولوو کمپرسی
لگوی گلچین 5005
کیا پلیس 110
لگوی گلچین 5003
کیا پلیس
راکت تنیس شادی 2
راکت تنیس شادی 1
فراری پلیس
لگوی سوپر گلچین
پاترول آتش نشانی
پاترول بن تن
فراری اسپرت
بنز بن تن 3000
بنز پلیس 110 (2000)
بنز پلیس 2000
بنز تاکسی
لودر کوماتسو
بنز بن تن
پاترول پلیس طرح 110
پاترول پلیس طرح بزرگراه