ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۱۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : البرز – کرج
  • درباره ما : آکوتویز یکی از فروشگاه اینترنتی اسباب بازی کودک در ایران است. افتخار ما تولید محصولات انحصاری با طراحی و کیفیت بالا با استفاده از مواد درجه اروپایی است، مانند چوب راش و رنگ غیر سمی آلمانی. ما سعی کرده ایم تا با برداشتی صحیح براساس دانسته‌های علمی و تجربیات چندین ساله در حوزه کودک و نوجوان، اسباب بازی فکری آموزشی تولید کنیم تا والدین با بهره‌گیری از آن‌ها گامی بزرگ در جهت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    آکوتویز یکی از فروشگاه اینترنتی اسباب بازی کودک در ایران است. افتخار ما تولید محصولات انحصاری با طراحی و کیفیت بالا با استفاده از مواد درجه اروپایی است، مانند چوب راش و رنگ غیر سمی آلمانی.

    ما سعی کرده ایم تا با برداشتی صحیح براساس دانسته‌های علمی و تجربیات چندین ساله در حوزه کودک و نوجوان، اسباب بازی فکری آموزشی تولید کنیم تا والدین با بهره‌گیری از آن‌ها گامی بزرگ در جهت تعلیم و ارتقای سطح فکری ،خلاقیت و همچنین پر نمودن اوقات فرزندان خود بپردازند.
    چشم انداز ما

    هدف فروشگاه اینترنتی اسباب بازی کودک آکوتویز شناخت نیازهای کودک و نوجوان در صنعت اسباب بازی و ارائه خدمات بهینه مبتنی بر پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا به سراسر کشور و جهان می‌باشد.

    دیدگاه بلندمدت در تحقیق و طرح‌های خلاق و بکر، روند تولید، عرضه و پشتیبانی از جمله نگرش راهبردی مادر کار است،نگرشی که به شهادت آنچه انجام گرفته است برای مجموعه ها و برای مشتریان آن رضایت را به همراه داشته است.

    بستن
گواهی نامه ها
افتخارات
محصولات
بازی چرخان
بازی فکری سایه ها
پک آموزشی طراحی بازی هوش
شکلک‌های خلاق
خانه گلابی
پک آموزشی نجار کوچولوی خلاق