ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۳۱۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : محلات-خیابان جمهوری-فرعی شهید صالحی-گروه آبزی پرور شهرستان محلات
  • درباره ما : مرکز تکثیر و پرورش ماهیان زینتی باتوجه به قطع واردات ماهیان زینتی به کشور در سال ۱۳۵۸ و نیاز بازار به این محصول ، اقدام به راه اندازی اولین مرکز تکثیر و پرورش ماهیان زینتی در شهرستان محلات نمودیم. طی سالیان متمادی فعالیت مستمر، موفق به تولید بسیاری از گونه های ماهیان زینتی شده و پاسخگوی نیاز بازار بوده ایم. در این راستا بارها مفتخر به دریافت عناوین تکثیرکننده برتر استانی و کشوری گردیده ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    مرکز تکثیر و پرورش ماهیان زینتی

    باتوجه به قطع واردات ماهیان زینتی به کشور در سال ۱۳۵۸ و نیاز بازار به این محصول ، اقدام به راه اندازی اولین مرکز تکثیر و پرورش ماهیان زینتی در شهرستان محلات نمودیم. طی سالیان متمادی فعالیت مستمر، موفق به تولید بسیاری از گونه های ماهیان زینتی شده و پاسخگوی نیاز بازار بوده ایم. در این راستا بارها مفتخر به دریافت عناوین تکثیرکننده برتر استانی و کشوری گردیده و در حال حاضر رتبه ی اول کشور در تنوع تولید ماهیان زینتی را دارا می باشیم. ضمنا” جهت ارسال محصولات تولیدی و وارداتی به اقصی نقاط ایران، سرویس توزیع و تحویل درب مغازه در بسیاری از استان های کشور را راه اندازی نمودیم.
    شرکت تعاونی آبزی پرور

    باتوجه به نیاز کشورهای همسایه به ماهیان زینتی و امکان بازاریابی و صادرات در منطقه، و همچنین لزوم ثبت یک شرکت حقوقی جهت امور بازرگانی؛ شرکت تعاونی آبزی پرور را در سال ۱۳۷۹ تأسیس کردیم. سپس با حضور در نمایشگاه های خارجی و بازاریابی مناسب، اقدام به واردات و صادرات ماهیان زینتی نمودیم. در حال حاضر بیش از %۹۰ صادرات این محصول از ایران توسط شرکت تعاونی آبزی پرور انجام می پذیرد و مقام اول صادرات ماهیان زینتی در کشور از آن این شرکت می باشد. همچنین طی سالیان متمادی فعالیت شرکت، بارها به عنوان صادرکننده ی برتر مفتخر به دریافت لوح تقدیر، تندیس و جوایز مختلف گردیده ایم.
    دلسا آکواریوم

    باتوجه به تجارب ارزشمند تولید انواع محصولات و تجهیزات مرتبط با آکواریوم و پرهزینه بودن واردات آکواریوم به کشور، اولین کارخانه تولید آکواریوم را با نام تجاری دلسا آکواریوم در سال ۱۳۹۳ راه اندازی نمودیم. در حال حاضر بخش عمده ای از نیاز بازار مصرف داخلی را پوشش می دهیم و امیدواریم طی سالیان آتی با ارائه ی نمونه های جدید و مدرن، دیگر نیازی به واردات این محصول به کشور نباشد تا بتوانیم بعد از تأمین نیاز داخلی اقدام به صادرات این محصول نماییم. این امر میسر نخواهد شد مگر با همکاری و ارائه ی پیشنهادات و انتقادات سازنده ی کلیه ی همکاران محترم. ضمنا” این مجموعه آمادگی تولید انواع شیشه های خم برای آکواریوم های خاص و بنا به سفارش شما همکار عزیز را دارد.

    بستن