ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۳۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : اصفهان- ملک شهر-انتهای خیابان مطهری- نبش کوچه ۴۰
  • درباره ما : گروه آکواریوم مارین لند با اتکا به متخصصان با دانش و با تجربه در زمینه طراحی ، ساخت و راه اندازی انواع آکواریوم های آب شور ، آب شیرین و پلنت در سال ۱۳۹۳ با هدف کمک به علاقه مندان در جهت راه اندازی پیشرفته ترین و به روزترین سیستم های آکواریومی فعالیت خود را آغاز کرد . این گروه با استفاده از تجهیزات و فناوری های روز دنیا و آخرین تحقیقات انجام گرفته در صنعت آکواریوم ضمن راه اندازی زیباترین ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه آکواریوم مارین لند با اتکا به متخصصان با دانش و با تجربه در زمینه طراحی ، ساخت و راه اندازی انواع آکواریوم های آب شور ، آب شیرین و پلنت در سال ۱۳۹۳ با هدف کمک به علاقه مندان در جهت راه اندازی پیشرفته ترین و به روزترین سیستم های آکواریومی فعالیت خود را آغاز کرد . این گروه با استفاده از تجهیزات و فناوری های روز دنیا و آخرین تحقیقات انجام گرفته در صنعت آکواریوم ضمن راه اندازی زیباترین و جدید ترین سیستم های آب شور در شهر اصفهان ، توانسه است رضایت بسیاری از علاقه مندان این عرصه را جلب نماید.
    گروه آکواریوم مارین لند با هدف افزایش اطلاعات علاقه مندان عرضه آکواریوم به ویژه علاقه مندان آکواریوم های آب شور اقدام به راه اندازی سایت خود نموده است که سعی نموده ایم با قرار دادن آخرین اطلاعات و جدید ترین مقالات در زمینه آبزیان آب شور منبعی فارسی برای علاقه مندان این عرصه فراهم آوریم.
    همچنین ما با بروز ترین تجهیزات در کشور با رویکردی نو به بازار اقدام به افتتاح فروشگاهی اینترنتی در همین زمینه کرده ایم که بتوانیم با معرفی و فروش جدید ترین و بهترین محصولات از بهترین برندهای روز دنیا گامی کوچک در پیشبرد اهداف شما برداشته باشیم و خرید محصولات را در شهر اصفهان و سایر شهرهای ایران تسهیل نماییم.
    خرید محصولاتی تخصصی که شاید تاکنون خرید آنها با مشکلات و تخصص های پیچیده همراه بوده را به راحتی و با چند کلیک ساده با کمک تیم پشتیبانی و زبده ما انجام دهید .

    بستن
محصولات
جراح زرد هاوایی
جراح بلو تانگ
روباه ماهی زرد
جراح ماهی بادبانی
جراح پادربلو
جراح گونه سفید
جراح ناسو الگانس
شاهین ماهی چشم هلالی
شاهین ماهی پوزه بلند
شاهین ماهی فلیم
شاهین ماهی دم چنگکی
شاهین ماهی خط قرمز
شاهین ماهی فالکو
گروپر پولینی
گروپر خط آبی
راس کلانزینگر
راس صورت صورتی
راس موزی
راس رنگین کمان کورتز
راس نوار طلایی
راس زین دار
مرجان تورچ
مرجان شقایق سنگ (Alveopora )
مرجان شقایق سنگ (Goniopora Coral )
مرجان مونتی پورا اسپانگادس (Montipora spongodes)
مرجان مونتی پورا آن دیتا (Montipora undata)
سینالاریا نوتاندا
سینالاریا براسیکا
سارکوفیتون
آکروپورا ورمیکولاتا (Acropora vermiculata)
شقایق موکتی چسبناک
شقایق مگنفیکا
میگوی نعنایی ( پپرمینت)
صدف دراسا
صدف کروسیا
صدف ماکسیما
میگوی کمل
میگوی آتشین
میگو کلینر
میگوی هارلکوئین
میگوی باکسر