ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۰۲۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-میدان توحید-خیابان ستارخان-کوچه محمدی-پلاک ۲
  • درباره ما : شرکت بهپرور به همت برادران یزدانیان و تعدادی دیگر از پیشکسوتان صنعت خوراک دام و طیور با اعتقاد بر اصل تولید با کیفیت و بهداشتی که بتواند احتياجات غذایی دام، طیور و آبزیان را تأمین نماید در سال ۱۳۵۶ تاسیس گردید. کارخانه بهپرور در سال ۱۳۶۴ پس از طی مراحل طراحی و نصب ماشین آلات مدرن ساخت شرکت بولر (آلمان و سوئیس) در زمینی به مساحت ۱۳۵۵۰ متر مربع در کیلومتر ۲۰ جاده مخصوص تهران-کرج با زیربنای ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت بهپرور به همت برادران یزدانیان و تعدادی دیگر از پیشکسوتان صنعت خوراک دام و طیور با اعتقاد بر اصل تولید با کیفیت و بهداشتی که بتواند احتياجات غذایی دام، طیور و آبزیان را تأمین نماید در سال ۱۳۵۶ تاسیس گردید. کارخانه بهپرور در سال ۱۳۶۴ پس از طی مراحل طراحی و نصب ماشین آلات مدرن ساخت شرکت بولر (آلمان و سوئیس) در زمینی به مساحت ۱۳۵۵۰ متر مربع در کیلومتر ۲۰ جاده مخصوص تهران-کرج با زیربنای ۷۰۰۰ متر مربع در هفت طبقه به انضمام سیلوهای ذخیره سازی غلات به ظرفیت ۱۰۰۰۰ تن به عنوان یکی از بزرگترین و مدرن ترین کارخانجات تولید خوراک کشور به بهر برداری رسید.

    این کارخانه قادر است با تولید ساعتی ۳۰ تن از انواع مکمل، کنسانتره و خوراک آماده با دو خط مجزای پلت بخش بزرگی از نیاز کشور به محصولی کاملا سالم و بهداشتی را تأمین نماید. همچنین این شرکت در سال ۱۳۸۵ با خرید و نصب ماشین آلات جدید اکسپندر و روتوری اسپری از شرکت کال آلمان گام دیگری در جهت ارتقاء کیفیت تولیدات کارخانه برداشت است.

    قابل ذکر است که مجموعه مدیریتی بهپرور در سال ۱۳۹۶ قراردادی جهت راه اندازی خط سوم تولید بر پایه ماشین آلات نسل جدید (اکسترودر) خوراک آبزیان با شرکت کال آلمان منعقد نموده است و انشاالله در آینده ای نزدیک (۱۳۹۷) به بهره برداری می رسد. این شرکت امیدوار است با انجام این پروژه خدمتی دیگر در عرصه صنعت خوراک دام، طیور و آبزیان ارائه نماید.

    شرکت بهپرور با داشتن تیم کارشناسی مجرب و همچنین آزمایشگاه پیشرفته کنترل کیفی خود، عرضه محصولی مطلوب کاملا سالم و بهداشتی را برای شما مشتریان گرامی تضمین می نماید. بخش های تولید، کنترل کیفی و خدمات بعد از فروش شرکت از شروع تا پایان دوره نسبت به ارائه خدمات و پشتیبانی مشتریان خود متعهد و همراه صمیمی پرورش دهندگان می باشد.

    تولیدات در حال حاضر شرکت شامل:

    انواع مکمل، کنسانتره و خوراک انواع آبزیان
    انواع مکمل، کنسانتره و خوراک طیور گوشتی و تخم گذار
    انواع مکمل، کنسانتره و خوراک دام شیری و گوشتی
    انواع خوراک کامل حيوانات آزمایشگاهی جهت مراکز تحقیقاتی کشور
    انواع خوراک کامل حيوانات خانگی (سگ، گربه، ماهیان زینتی و ..)
    انواع مکمل، کنسانتره و خوراکی به سفارش مشتری

    بستن
محصولات
کنسانتره اسب شرکت بهپرور
کنسانتره آغازین (استارتر) گوساله ها
کنسانتره ویژه پر شیر بهپرور
کنسانتره پر شیر بهپرور
کنسانتره پرواری بهپرور
کنسانتره تلیسه و گاو خشک بهپرور
فول فت سویا بهپرور (دانه سویای فرآوری شده)
دان پلت ویژه پرورش بلدرچین
پری استارتر، دان ویژه هفته اول پرورش بوقلمون گوشتی
کنسانتره 5٪ ویژه مرغ تخمگذار
دان پلت ویژه پرورش جوجه های گوشتی
خوراک ماهی قزل آلا
خوراک ماهی کپور