ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۸۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران
  • درباره ما : شرکت تولیدی بازرگانی کیمیا شهبال مانیا به شماره ثبت ۵۳۶۳۸۵ در سال ۹۷ متشکل از مدیرانی با سابقه، با تجربه و خوشنام در صنعت دام و طیور، با هدف تولید و توزیع انواع کنسانتره، دان آماده بصورت پلت و همچنین انواع مکملهای خوراکی و داروئی دام و طیور شروع به فعالیت نموده است.با توجه به آرمان و رسالت این شرکت که همواره یکی از شرکتهای فعال و پیشرو در این حوزه از صنعت کشور به شمار میرود، با تلاش پرسن ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تولیدی بازرگانی کیمیا شهبال مانیا به شماره ثبت ۵۳۶۳۸۵ در سال ۹۷ متشکل از مدیرانی با سابقه، با تجربه و خوشنام در صنعت دام و طیور، با هدف تولید و توزیع انواع کنسانتره، دان آماده بصورت پلت و همچنین انواع مکملهای خوراکی و داروئی دام و طیور شروع به فعالیت نموده است.
    با توجه به آرمان و رسالت این شرکت که همواره یکی از شرکتهای فعال و پیشرو در این حوزه از صنعت کشور به شمار میرود، با تلاش پرسنل و متخصصین خود تلاش مستمر نموده که تولید محصولات خود را با کیفیتی متمایز با هدف بهبود ضریب تبدیل و بر اساس نتایج آخرین مطالعات علمی روز دنیا و با در نظر گرفتن نژادها و سویه های مختلف دام و طیور و همچنین بر اساس اقلیمهای مختلف جغرافیائی کشور عزیزمان، فرمولهای کاربردی مختلفی را تنظیم و محصولات تولیدی خود را به بازارهای هدف عرضه نماید.
    بخش بازرگانی این شرکت نیز با هدف واردات و توزیع مواد اولیه، نهاده ها و کلیه ی اقلام مورد نیاز در تولید خوراک دام و طیور فعال بوده و با تمرکز بر اصول صداقت و انضباط کاری توانسته اعتماد مشتریان خود را بیش از پیش جلب نماید.
    این شرکت افتخار دارد که بهبود مستمر را سرلوحه اهداف خود قرار داده و همواره آماده ارائه ی خدمات به مشتریان‌ عزیز خود میباشد.
    امید است که با دریافت پیشنهادات و انتقادات سازنده از سوی خریداران گرامی بتوانیم در رسیدن به این هدف موفق باشیم.

    بستن