ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۵۰۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان خیام-کوچه کربلایی-کوچه معظم-پلاک ۱
  • درباره ما : واحد تولیدی کادنو در سال ۱۳۷۲ شروع به کارکرد و از سال ۱۳۷۵ همراه با افزایش سطح کیفیت در ردیف استانداردهای کیفی دنیا تولید خود را در زمینه‌های بچه گانه، زنانه و مردانه با نخ پنبه مرغوب ارتقا داد. شرکت کادنو در این ۲۵ سال تجربه کاری مبادرت به تهیه تولید و پخش انواع جوراب و پوشاک با الیاف ۱۰۰٪ پنبه برای مردان، زنان و کودکان عزیز کشورمان نموده است. کادنو که اخیراً ملودی نام گرفته است مف ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    واحد تولیدی کادنو در سال ۱۳۷۲ شروع به کارکرد و از سال ۱۳۷۵ همراه با افزایش سطح کیفیت در ردیف استانداردهای کیفی دنیا تولید خود را در زمینه‌های بچه گانه، زنانه و مردانه با نخ پنبه مرغوب ارتقا داد. شرکت کادنو در این ۲۵ سال تجربه کاری مبادرت به تهیه تولید و پخش انواع جوراب و پوشاک با الیاف ۱۰۰٪ پنبه برای مردان، زنان و کودکان عزیز کشورمان نموده است. کادنو که اخیراً ملودی نام گرفته است مفتخر است که اعلام کند: اهمیت انتخاب مناسب‌ترین جنس برای تولید انواع لباس زیر، مجموعه ملودی را بر آن داشت تا با تحقیقات در زمینه سلامت بدن انسان و تنوع مواد اولیه امروز در ارائه برترین‌ها جزء منتخبین مصرف کنندگان قرار بگیرد. با همین رویکرد بود که امروزه ملودی برندی محبوب در نزد مصرف کنندگان لقب گرفته است.
    مدیریت ملودی با در نظر گرفتن تولید برترین کیفیت محصول و رعایت بهداشت و سلامت اشخاص و همچنین تأسیس نمایندگی در سراسر ایران پهناور مانع از اتلاف بیهوده زمان و سرمایه شما می‌شود و شما را در امر خرید بی‌تردید می‌نماید؛ توسعه نماینگی‌ها گام دیگر مجموعه ملودی است تا در اکثر نقاط کشور در دسترس مصرف کنندگان و خرده فروشان قرار بگیرد.
    امید است که در این راه ملودی را یاری نمایید و با اعلام نظرات و پیشنهادات خود این مجموعه را قدرتمندتر از قبل سازید تا به عنوان خدمت گزار شما کماکان در خدمت شما باشد.

    بستن
محصولات
شلوار کتان
شلوار اسلش پنبه
شلوارک مردانه
زیرپوش حلقه‌ای
زیرپوش خشتی
زیرپوش رکابی
زیرپوش نیم‌آستین
جوراب مردانه ساقدار
جوراب مردانه مچی
جوراب مردانه نیم‌ساق
جوراب زنانه مچی
جوراب زنانه کالج
جوراب زنانه دو ربع
جوراب بچه‌گانه
پوشاک بچه‌گانه