ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۴۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : تبریز - کیلومتر ۷ جاده تهران - ایستگاه کرکج - جنب شرکت آب و فاضلاب کرکج
  • درباره ما : شرکت نقشینه بافت تبریز فعالیت خود را از سال ۱۳۷۲ در صنعت نساجی آغاز نموده و انواع جوراب با نام تجاری پریزن را تولید و عرضه می کند. این شرکت با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های موجود در زمینه تولید انواع جوراب و با به خدمت گرفتن ماشین آلات و تجهیزات جانبی مورد نیاز خریداری شده از مشهورترین و معتبرترین کمپانی های اروپایی ارائه دهنده خطوط تولید انواع جوراب در دنیا، همراه باانتقال تکنولوژی ت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت نقشینه بافت تبریز فعالیت خود را از سال ۱۳۷۲ در صنعت نساجی آغاز نموده و انواع جوراب با نام تجاری پریزن را تولید و عرضه می کند. این شرکت با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های موجود در زمینه تولید انواع جوراب و با به خدمت گرفتن ماشین آلات و تجهیزات جانبی مورد نیاز خریداری شده از مشهورترین و معتبرترین کمپانی های اروپایی ارائه دهنده خطوط تولید انواع جوراب در دنیا، همراه باانتقال تکنولوژی تولید، نصب و راه اندازی، آموزش و تضمین کیفیت محصول تولیدی توسط شرکت های سازندة ماشین آلات، و با بهره گیری از نیروهای متخصص و با تجریه، همراه با امکان تامین بخشی از نیاز بازار داخلی، امکان رقابت با محصولات مشابه خارجی به دلیل مطابقت با آخرین استانداردها و تکنولوژیهای برتر تولید را دارا می باشد.
    شرکت نقشینه بافت تبریز با تولید انواع جوراب مردانه و زنانه و جوراب شلواری با نام تجاری پریزن به عنوان یکی از برندهای معتبر در صنعت جوراب شناخته می شود و در حال حاضر محصولات تولیدی خود را طبق استانداردهای بین المللی تعریف شده، تولید و روانه بازار مصرف نموده و از طریق شبکه گسترده فروش در سراسر کشور توزیع می گردد.

    بستن
محصولات
جوراب زنانه بلند ساده مجلسی