ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۸۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : البرز -کیلومتر ۱۷جاده قدیم کرج – قزوین جاده سهیلیه- مرغداری بهدین
  • درباره ما : تخم مرغ بهدین محصولی از مرغداری مزرعه بهدین ( مرغداری فخاری ) با بیش از۱۵سال تجربه در تولید و بسته بندی تخم مرغ یکی از بهترین واحدهای تولیدی موجود در ایران می باشد.ما مفتخریم که توانسته ایم : عضو انجمن تخم مرغ شناسنامه دار ایران دارنده پروانه بسته یندی بهداشتی از سازمان دامپزشکی استان تهران پروانه بهره برداری تولید از وزرات کشاورزی دارنده گواهینامه مدیریت کیفیتISO ۹۰۰۱ دارنده گواهینامه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تخم مرغ بهدین محصولی از مرغداری مزرعه بهدین ( مرغداری فخاری ) با بیش از۱۵سال تجربه در تولید و بسته بندی تخم مرغ یکی از بهترین واحدهای تولیدی موجود در ایران می باشد.
    ما مفتخریم که توانسته ایم :

    عضو انجمن تخم مرغ شناسنامه دار ایران
    دارنده پروانه بسته یندی بهداشتی از سازمان دامپزشکی استان تهران
    پروانه بهره برداری تولید از وزرات کشاورزی
    دارنده گواهینامه مدیریت کیفیتISO ۹۰۰۱
    دارنده گواهینامه ایمنی مواد غذایی HACCP
    صادر کننده تخم مرغ درخاورمیانه

    واحد تولیدی فوق در حال حاضر روزانه قادر به سورت و گرید و بسته بندی ۷۲۰۰۰۰ عدد تخم مرغ در روز میباشد. تخم مرغ های تولیدی بصورت نیمه اتوماتیک تولید و جمع آوری شده و زیر نظر دامپزشک متخصص پس از تایید از نظر عدم وجود بیماریهای مشترک بین انسان و دام توسط دستگاههای تمام اتوماتیک بسته بندی و آماده تولید می گردد.
    این مرغداری قابلیت افزایش تولید را دارا بوده و از نظر امکانات و نیروی متخصص در نوع خود بی نظیر میباشدتخم مرغ بهدین عضو رسمی کمیسیون بین المللی تخم مرغ IEC میباشد .همچنین عضو رسمی انجمن صنفی تولید کنندگان تخم مرغ شناسنامه دار ایران میباشد.
    این شرکت با توجه به اهمیت حفظ ارزش غذایی در تخم مرغ تصمیم گرفت که ظروف بسته بندی خود را از بهترین و مرغوبترین مواد تهیه نماید.پس از عقد قرارداد ما بین این شرکت ویکی از کشورهای اروپایی صاحب نام در این صنعت اقدام به وارد نمودن ظروف بسته بندی در سایز و ابعاد متنوع گردید.
    یکی از بسته بندی های جدید این واحد تولیدی بصورت شانه های پک شده در تعداد و ابعاد متنوع برای همه قشر از مصرف کنندگان گرامی میباشد که این امر باعث سهولت در حمل ونقل و کاهش قیمت و آسیب ندیدن محصولات میگردد.
    دستگاههای چاپ مورد استفاده در این واحد تولیدی بصورت تمام اتوماتیک بوده و ساخت یکی از شرکتهای معتبر اروپایی در این صنعت میباشد.
    جوهر مصرفی بصورت صد در صد خوراکی می باشد که برای انسان هیچگونه ضرری ندارد

    بستن