ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۴۱ بار
امتیاز :
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/daryatamin
  • آدرس : تهران-میدان آرژانتین-خیابان الوند-خیابان بیست و نهم-پلاک ۱۱-واحد ۴
  • درباره ما : بیش از یک دهه فعالیت در حوزه پوشش‌های حفاظتی و رنگ‌های دریایی و بیشترین تعداد دفاتر مهندسی و انبار کالا در کشور، تخصصی‌ترین سرویس شامل طراحي مهندسی، تحویل سریع رنگ و نظارت در حین اجرا و گارانتی پس از اجرا، این مجموعه را پیشتاز صنعت پوشش‌های حفاظتی و دریایی در ایران نموده است. برخی از مشتریان ما عبارتند از:سازمان بنادر و دریانوردی ، سازمان صنایع دریایی(MIG GROUP)، پترو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    بیش از یک دهه فعالیت در حوزه پوشش‌های حفاظتی و رنگ‌های دریایی و بیشترین تعداد دفاتر مهندسی و انبار کالا در کشور، تخصصی‌ترین سرویس شامل طراحي مهندسی، تحویل سریع رنگ و نظارت در حین اجرا و گارانتی پس از اجرا، این مجموعه را پیشتاز صنعت پوشش‌های حفاظتی و دریایی در ایران نموده است. برخی از مشتریان ما عبارتند از:
    سازمان بنادر و دریانوردی ، سازمان صنایع دریایی(MIG GROUP)، پتروگوهر، ایزو‌ایکو (عظيم گسترش، بحرگسترش، نديم گسترش ،پرشيا هرمز)، فولاد هرمزگان، کشتیرانی جنوب خط ایران، مروارید پارسیان، فن‌آوری آب‌های عمیق، صدرا، حفاری شمال، نفت خزر، مهندسي و ساخت تاسيسات دريايي ايران (IOEC)، مشیران‌كاريز، نگين سبز خاورميانه، كشتيراني خط دريا بندر ،هدايت كشتي خليج فارس و … .

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه