ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
نانو رنگ ها و پوشش های اقیانوس آبی
  • تعداد بازدید : ۱۳۱۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-اتوبان سید شیرازی-حسین آباد-خیابان وفا منش-شماره ۱۲۰-شماره ۱۳
  • درباره ما : شرکت نانو رنگ ها و پوشش های اقیانوس آبی در سال ۱۳۹۴ توسط جمعی از فارغ التحصیلان دانشگاهی و با سرمایه گذاری بخش خصوصی تاسیس شد. این شرکت با در اختیار داشتن سرمایه های ارزشمند انسانی در حوزه های تولید، اجرا و مشاوره با هدف تحولی نوین در صنایع رنگ بویژه سیستم های دریایی، حفاظتی و ضد خوردگی فعالیت های خود را سازمان دهی نموده است. شرکت اقیانوس آبی با هدف نوآوری و تکنولوژی به خصوص نانو تکنولوژ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت نانو رنگ ها و پوشش های اقیانوس آبی در سال ۱۳۹۴ توسط جمعی از فارغ التحصیلان دانشگاهی و با سرمایه گذاری بخش خصوصی تاسیس شد. این شرکت با در اختیار داشتن سرمایه های ارزشمند انسانی در حوزه های تولید، اجرا و مشاوره با هدف تحولی نوین در صنایع رنگ بویژه سیستم های دریایی، حفاظتی و ضد خوردگی فعالیت های خود را سازمان دهی نموده است. شرکت اقیانوس آبی با هدف نوآوری و تکنولوژی به خصوص نانو تکنولوژی در صنعت رنگ و پوشش و در زمینه صنایع دریایی، نفت، گاز و پتروشیمی همیشه تلاش می کند تا نیاز مشتریان خود را با آخرین تکنولوژی و دستاوردهای علمی تامین نماید. گروه متخصص و دانش محور این شرکت در هر زمان و موقعیتی آماده ارائه مشاوره و نظارت فنی و رفع نیاز های مشتریان محترم خواهند بود.

    شرکت نانو رنگ ها و پوشش های اقیانوس آبی دارای چندین دانشمند و محقق در زمینه سرامیک، نانو مواد، رنگ و پوشش است. ما توانسته ایم پوشش های هوشمند و هایتک ضد خوردگی و دریایی را بر پایه تکنولوژی نانو و بالاتر از استانداردهای بین المللی تولید کنیم. برخی از محصولات ما در جهان منحصر به فرد هستند و ما می توانیم آنها را به مدت طولانی گارانتی کنیم. همچنین این پوشش ها استانداردهای بین المللی را دارند. شرکت ما دارای سطحی از دانش است که آماده تولید هر محصول خاص بویژه در صنایع رنگ و پوشش است.

    بستن
محصولات
پوشش الکتریکال رها کننده خزه
پوشش نانو هیبریدی دریایی
پوشش نوین رها کننده خزه
پوشش ضد حریق
پوشش نانوهیبری
پرایمر دریایی
گالواسیلور
نانو کریستال