ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۲۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -خیابان کریم خان زند-خیابان خردمندشمالی-پلاک ۹۹
  • درباره ما : شرکت فنی مهندسی زمر در سال ۱۳۵۴ با فعالیت در زمینه امور مهندسی تاسیساتی و نیز تجارت قطعات الکتریکی و الکترونیکی تاسیس گردید. در سال ۱۳۷۸ شرکت مهندسی پزشکی زمر، با اندوخته تجربه در امور مهندسی و تجارت، فعالیت خویش را آغاز نمود. این شرکت مهندسی تجاری براساس معیارهای خود و نیاز جامعه، تمرکز فعالیت خویش را بر روی تجهیزات پزشکی و بیمارستانی قرار داده و در طی چند سال با بهره‌گیری از نیرو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت فنی مهندسی زمر در سال ۱۳۵۴ با فعالیت در زمینه امور مهندسی تاسیساتی و نیز تجارت قطعات الکتریکی و الکترونیکی تاسیس گردید. در سال ۱۳۷۸ شرکت مهندسی پزشکی زمر، با اندوخته تجربه در امور مهندسی و تجارت، فعالیت خویش را آغاز نمود.

    این شرکت مهندسی تجاری براساس معیارهای خود و نیاز جامعه، تمرکز فعالیت خویش را بر روی تجهیزات پزشکی و بیمارستانی قرار داده و در طی چند سال با بهره‌گیری از نیروهای جوان و متعهد، پیشرفت قابل توجهی نموده است.

    هدف اصلی و اولیه شرکت، نگاه توامان به نیازهای جامعه پزشکی و بیماران محترم بوده است و بر این اساس، همکاران شرکت مهندسی پزشکی زمر بر آن اند تا با تلاشی بزرگ، بهترین تکنیک ها و راهکارهای درمان و نیز تجهیزات بیمارستانی را در اختیار هموطنان خود قرار دهند و سطح دانش متخصصان درمان را بالاتر برده، آگاهی بیماران را بیشتر کنند تا گامی و خدمتی کوچک در راه رستگاری برداشته باشند.

    بستن
محصولات
بازسازی و ترمیم رباط های زانو
بازسازی و ترمیم رباط های زانو
ترمیم مینیسک (Meniscal Repair)
استئوتومی زانو
موزائیک پلاستی
پلیت شکستگی استخوان بازو
اصلاح ناپایداری شانه (ترمیم بانکارت و اسلپ) با استفاده از انکورهای بدون گره
پلیت H
پلیت لیسفرانک
ستپ پلیت پاشنه پا
پیچ های کنسلیوس و کورتیکال پلیت متاتارسال
پلیت متاتارسال
پیچ تیتانیومی2/3 و 3 میلی متری غیر لاکینگ