ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۴۲۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان ایرانشهر-روبروی خیابان سپند-ساختمان ۵۵۵
  • درباره ما : شركت تولیدی پاک نام که در گذشته « اسنو » نامیده می شد، در بهار سال ۱۳۴۱ توسط عده اي صنعتگر با تجربه در صنعت شوينده در فضائی به مساحت ۴۸۰۰ متر مربع در منطقة سعادت آباد تهران بنیان گذاشته شد و بعنوان يكي از نخستين كارخانه های توليد پودر لباسشوئی خاورميانه به بهره برداری رسید. یکسال بعد اولین محصول این شرکت تحت عنوان پودر لباسشوئی طوفان روانه بازار گردید . شركت اسنوا ظرف مدت ده ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شركت تولیدی پاک نام که در گذشته « اسنو » نامیده می شد، در بهار سال ۱۳۴۱ توسط عده اي صنعتگر با تجربه در صنعت شوينده در فضائی به مساحت ۴۸۰۰ متر مربع در منطقة سعادت آباد تهران بنیان گذاشته شد و بعنوان يكي از نخستين كارخانه های توليد پودر لباسشوئی خاورميانه به بهره برداری رسید. یکسال بعد اولین محصول این شرکت تحت عنوان پودر لباسشوئی طوفان روانه بازار گردید .
    شركت اسنوا ظرف مدت ده سال از زمان تاسیس، با اعمال تغييرات كيفي و كمي در ماشين آلات و ارتقای نیروی انسانی توانست در سال ۱۳۵۱ ظرفیت توليد ساليانه پودر لباسشوئی خود را به میزان ۹ برابر افزایش داده و به مرز ۵۰۰۰ تن در سال برساند.
    پس از پيروزي انقلاب اسلامي و طی سالهاي ۶۷-۱۳۶۰ مهندسين و كاركنان شركت علیرغم تمامي كاستي ها و فشار های ناشي از تحريم ها، توانستند چندين برابر ظرفيت اسمي كارخانه ؛ بالغ بر ۱۴۰۰۰ تن درسال پودر لباسشوئی توليد نمايند.
    نام شرکت اسنوا پس از پيروزی انقلاب اسلامی به پاک نام تغییر یافت و همگام با آغاز عصر سازندگي و با توجه به نياز روز افزون كشور به محصولات شوینده؛ این شرکت به هدف کمک به ارتقای سطح بهداشت و سلامت جامعه ، با همكاری مهندسین مجرب اروپائی و با بهره گیری از مدرن ترين تكنولوژی روز صنعت تولید پودر لباسشوئی دنیا ، كارخانه جديد خود را با ظرفیت اسمی سالانه بالغ بر ۱۲۰۰۰۰ تن در زمینی به مساحت ۲۲ هکتار در منطقه بوئین زهرا در نزديكي شهر قزوين تاسیس نمود.
    پروژه ساختمانی و نصب ماشين آلات تولید که عمدتا از اروپا تامین شده بودند، قريب به ۵ سال بطول انجامید و سرانجام در بهار سال ۱۳۷۴ يعني ۳۳ سال پس از شروع به كار شركت ، يكي از مدرن ترين كارخانجات توليد محصولات شوينده و بهداشتی کشور وارد عرصه توليد گردید.
    مجتمع صنعتی جديد شرکت ،علاوه بر برخورداری از امکانات و تجهیزات متعارف توليدی و فضای کافی و مناسب جهت افزودن خطوط جدید توليدی ؛ از انبار های بزرگی نیز جهت نگهداری اصولی و استاندارد مواد اوليه و محصولات نهائی برخوردار میباشد . همچنین برخورداری از امکانات آزمايشگاهی مدرن و کادر فنی مجرب جهت كنترل مستمر کیفیت مواد اوليه و محصولات نهائی ؛ این شرکت را در زمره معتبرترین شرکتهای شوینده کشور قرار داده است.
    هم اکنون بالغ بر ۳۵۰ نیروی متخصص و تجربی در واحدهای مختلف شرکت مشغول بکار هستند.
    محصولات مختلف شرکت علاوه بر عرضه در بازار داخل کشور تحت برندهای تاپ ، یکتا ، دی ، آرن و بامداد ؛ به میزان قابل توجهی نیز سالهاست که به کشورهای مختلف صادر می گردد و نام برندهای رامس، یکتا و دی در بسیاری از بازارهای منطقه نام آشنا برای بسیاری از خانواده ها میباشند.

    بستن
محصولات
پودر ماشین لباسشویی اکسیژنه تاپ
پودر ماشین لباسشویی آنزیم دار جادویی تاپ
پودر رختشویی تاپ
مایع لباسشویی ویژه البسه مشکی تاپ
مایع نرم کننده حوله و لباس تاپ
مایع دستشویی تاپ
مایع ظرفشویی تاپ
مایع سفید کننده تاپ
پودر کف شوی تاپ
مایع جرمگیر تاپ
شیشه شوی ضد بخار تاپ
پودر ماشین لباسشویی آنزیم دار یکتا
پودر رختشویی یکتا
مایع لباسشویی البسه مشکی یکتا
مایع نرم کننده حوله و لباس یکتا
مایع دستشویی یکتا
مایع شیشه شوی یکتا
مایع سفیدکننده یکتا
مایع جرم گیر یکتا
پودر کف شوی یکتا
صابون بهداشتی آرایشی یکتا
صابون حمام یکتا
پودر ماشین لباسشویی صادراتی دی
پودر رختشویی صادراتی دی
مایع ظرفشویی دی
شامپو روزانه موهای معمولی دی
صابون آرایشی و بهداشتی دی
پودر ماشین لباسشویی صادراتی رامس
پودر رختشویی صادراتی رامس
مایع ظرفشویی صادراتی رامس
صابون دترجنت صادراتی رامس
پودر کف شوی صادراتی رامس
پودر ماشین لباسشویی آرن
پودر رختشویی آرن
مایع ظرفشویی آرن
سفید کننده و ضدعفونی کننده آرن
پودر ماشین لباسشویی بامداد
پودر رختشویی بامداد
مایع ظرفشویی بامداد
مایع سفید کننده بامداد