ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۴۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : قزوین - بوئین زهرا - شهرک صنعتی آراسنج - ابتدای اقاقیای جنوبی
  • درباره ما : از نخستین روز تاکنون بر آن بوده ایم که با کیفیت محصولات خود و ارائه راهنمایی های عملی و تجربی در دستیابی به نتیجه مطلوب با مشریانمان همراه باشیم و در این راستا کوشیدیم تا با بهره گیری از تجهیزات مناسب و همچنین گسترش تولید و پشتیبانی واحد تحقیق و توسعه، حامیان قویتری برای مشتریانمان باشیم. شرکت آرا فرآیند در سال ۱۳۸۰ هجری شمسی تاسیس و از سال ۱۳۹۳ هجری شمسی در راستای تولید محصولات شوینده( ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    از نخستین روز تاکنون بر آن بوده ایم که با کیفیت محصولات خود و ارائه راهنمایی های عملی و تجربی در دستیابی به نتیجه مطلوب با مشریانمان همراه باشیم و در این راستا کوشیدیم تا با بهره گیری از تجهیزات مناسب و همچنین گسترش تولید و پشتیبانی واحد تحقیق و توسعه، حامیان قویتری برای مشتریانمان باشیم.

    شرکت آرا فرآیند در سال ۱۳۸۰ هجری شمسی تاسیس و از سال ۱۳۹۳ هجری شمسی در راستای تولید محصولات شوینده(جرم گیر، سفید کننده، مایع ظرفشویی، مایع دستشویی و مایع شیشه شوی) در مساحتی بالغ بر ۷.۰۰۰ مترمربع زیربنا با ظرفیت تولید روزانه ۱۰۰ تن به بهره برداری رسید و از ابتدای راه اندازی شرکت، همواره طرح توسعه کمی و کیفی شرکت مدنظر مدیران بوده و در دستور کار این شرکت قرار داشته است.

    در حال حاضر محصولات شرکت آرا فرآیند(یوپاک) بر اساس استانداردهای ملی ایران و سایر استانداردهای ملی تولید و عرضه می شود. این شرکت دارای پرسنل متخصص، مجرب و آگاه بوده که به یاری هم، مجموعه را به سوی اهداف متعالی خود یعنی رضایت مشتریان و حفظ و ارتقاء کیفیت محصولات پیش می برند.

    بستن
محصولات
مایع دستشویی
مایع شیشه پاک کن یوپاک
مایع ظرفشویی یوپاک
مایع جرم گیر یوپاک
مایع سفید کننده کلردار یوپاک