ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۰۹۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران
  • درباره ما : شرکت صنایع پزشکی آسیا تجهیز از سال ۱۳۷۲ فعالیت خود را آغاز نمود و از همان ابتدای امر به واسطه به کارگیری پرسنل متخصص شمار قابل توجهی از بیماران، بیمارستان ها، مراکز بهداشتی و آموزشی در سراسر کشور را تحت پوشش خود قرار داده است. به طور اجمالی فعالیت های آسیا تجهیز مشتمل بر مشاوره در امر تجهیزات پزشکی، فروش و خدمات پس از فروش، نصب و راه اندازی و پشتیبانی از دستگاه ها و ابزارهای پزشکی می با ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت صنایع پزشکی آسیا تجهیز از سال ۱۳۷۲ فعالیت خود را آغاز نمود و از همان ابتدای امر به واسطه به کارگیری پرسنل متخصص شمار قابل توجهی از بیماران، بیمارستان ها، مراکز بهداشتی و آموزشی در سراسر کشور را تحت پوشش خود قرار داده است.

    به طور اجمالی فعالیت های آسیا تجهیز مشتمل بر مشاوره در امر تجهیزات پزشکی، فروش و خدمات پس از فروش، نصب و راه اندازی و پشتیبانی از دستگاه ها و ابزارهای پزشکی می باشد.

    آسیا تجهیز با ارائه مناسب ترین خدمات پس از فروش، پیشرفته ترین تجهیزات پزشکی را در اختیار مراکز درمانی (دولتی و خصوصی)، دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی و نیز پزشکان و پیراپزشکان متخصص رشته های گوناگون قرار می دهد.

    ارائه خدمات فوق به تمامی مشتریان از جمله بیمارانی که در منزل از دستگاه های پزشکی استفاده می نمایند و یا کلینیک ها و بیمارستان ها با هماهنگی قبلی به صورت شبانه روزی انجام می پذیرد.

    بستن
محصولات
بالش طبی وندینو
پاراوان تلسکوپی اتمد
اره گچ بری ارتوپدی هبو
پدال برقی یونیون
شیردوش برقی یونی مام
شیردوش برقی «یونی مام» مدل FORTE