ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۳۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -امام علی شمال -ابتدای بزرگراه ارتش -خیابان ازگل -کوچه اول -پلاک ۱۶
  • درباره ما : شرکت سنگ رویال دهبید در سال ۲۰۰۰ تأسیس و هم اکنون دارای سه کارخانه یکی در تهران و بقیه درصفا شهر دهبید میباشد. از سال ۲۰۰۴شرکت سنگ رویال دهبید یکی از کارخانه ها در تولید و صادرات سنگ های طبیعی با کیفیت و به شکل خام ، و سایز تایل و اسلب و۱۰۰*۱۰۰ و ۸۰*۸۰ و۷۰*۷۰ و۶۰*۶۰ و۴۰*۴۰ به سرتاسر جهان و عمدتا به کشورهای چین، ایالات متحده آمریکا، کره جنوبی و کشورهای خاور دور و عربی بوده است. شرکت سنگ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت سنگ رویال دهبید در سال ۲۰۰۰ تأسیس و هم اکنون دارای سه کارخانه یکی در تهران و بقیه درصفا شهر دهبید میباشد. از سال ۲۰۰۴شرکت سنگ رویال دهبید یکی از کارخانه ها در تولید و صادرات سنگ های طبیعی با کیفیت و به شکل خام ، و سایز تایل و اسلب و۱۰۰*۱۰۰ و ۸۰*۸۰ و۷۰*۷۰ و۶۰*۶۰ و۴۰*۴۰ به سرتاسر جهان و عمدتا به کشورهای چین، ایالات متحده آمریکا، کره جنوبی و کشورهای خاور دور و عربی بوده است.

    شرکت سنگ رویال دهبید مفتخر است که به عنوان یکی از شناخته ترین صادرکننده گان سنگ مرمریت کرم بالاخص سنگ مرمریت دهبید که با نام رویال بوتیچینو در دنیا معروف است و سایر سنگها طبیعی خام بعنوان صادر کننده برتر در دنیا مطرح و درحال حاضر تولید سنگ دهبید چامرغی، انگورک، حسن اباد، شایان دهبید، زارع دهبید، دیپلمات دهبید، چهرک دهبید، نسکافه ای دهبید و در رنگهای مختلف خود را از دیگران متمایز نماید.

    بستن
محصولات
سنگ مرمریت دهبيد چهرک
سنگ مرمریت دهبید مشکی اسپايدر
سنگ مرمریت دهبید انگورک
سنگ مرمریت دهبید حسن آباد
سنگ مرمریت دهبید دیپلمات
سنگ مرمریت دهبید نسکافه اى
سنگ مرمریت دهبيد شایان
سنگ مرمریت دهبيد زارعی