ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۵۲۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران – اتوبان قم – شهرک صنعتی شمس آباد – بلوار سروستان – گلسرخ ۱۲ – شرکت شیشه و گاز
  • درباره ما : کارخانه شیشه وگاز»شوگا« در سال ۱۳۳۹ با هدف اولیه تولید بطری ، شیشه و نوشابه مصرفی شرکت نوشابه سازی کانادادرای تأسیس گردید و فعالیت خود را در سال ۱۳۴۱ با یک کوره کوچک آغاز نمود. پس از بهره برداری از اولین کوره کارخانه و با توجه به افزایش تقاضا ، در سالهای بعد شرکت با احداث کوره ها و خطوط تولید جدید دامنه فعالیت خود را وسیعتر نموده که گسترش این فعالیتها منجر به راه اندازی ۵ کو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    کارخانه شیشه وگاز»شوگا« در سال ۱۳۳۹ با هدف اولیه تولید بطری ، شیشه و نوشابه مصرفی شرکت نوشابه سازی کانادادرای تأسیس گردید و فعالیت خود را در سال ۱۳۴۱ با یک کوره کوچک آغاز نمود.

    پس از بهره برداری از اولین کوره کارخانه و با توجه به افزایش تقاضا ، در سالهای بعد شرکت با احداث کوره ها و خطوط تولید جدید دامنه فعالیت خود را وسیعتر نموده که گسترش این فعالیتها منجر به راه اندازی ۵ کوره ذوب شیشه و ۱۵ خط تولید شد که کوره شماره ۴ بزرگترین و کوره شماره ۵ جدیدترین آنها بود. بر اساس سیاست جایگزینی ماشین آلات و تجهیزات فرسوده عملیات خرید و نصب ماشین آلات و تجهیزات از سال ۱۳۷۴ شروع شد و در اواخر دهه ۸۰ بر اساس رعایت قوانین زیست محیطی و تصمیم گیریهای استراتژیک پروژه کارخانه شیشه سبک این شرکت در شهرک صنعتی شمس آباد آغاز و در سال ۹۲ مورد بهره برداری قرار گرفت که این فعالیت همچنان ادامه دارد .

    محصولات تولیدی این شرکت عبارتند از :

    انواع بطری مشتمل بر بطریهای نوشابه ،شیر پاستوریزه، آبمیوه، آبلیمویی،روغن زیتون و … در رنگهای سفید، سبز و قهوه ای.
    انواع شیشه های جار در سایز های مختلف جهت بسته بندی سُس ، مرباجات، ترشیجات ، خیارشور ، زیتون و …

    گواهینامه های اخذ شده :

    شرکت شیشه و گاز (شوگا) در راستای دست یابی به بازارهای جهانی و ارتباط با سایر کشورها و کیفیت محصولات تولیدی ، موفق شد در سال ۱۳۷۹ گواهینامه استاندارد مدیریت کیفیت ISO ۹۰۰۰ را توسط شرکت RWTUV از کشور آلمان دریافت نماید و در ادامه این راه نیز موفق به کسب گواهینامه استاندارد زیست محیطی ISO ۱۴۰۰۰ نیز گردید . این شرکت در حال حاضر با تبدیل نمودن این گواهینامه ها ، موفق به دریافت گواهینامه استاندارد مدیریت کیفیت ISO ۹۰۰۱:۲۰۰۰ و گواهینامه استاندارد زیست محیطی ISO ۱۴۰۰۱:۲۰۰۴ گردیده است و همچنین این شرکت دارای گواهینامه استاندارد تشویقی نوشابه جات از اداره استاندارد و محصولات صنعتی نیز می باشد .

    بستن
محصولات
آر سی
آیسی مانکی
اسکای
ایراندا
بهنوش اسپرت
پاکدیس
پپسی
تاک بهنوش
دوغ آبعلی لیبل دار
روشنا
سولاف
فانتا
کوکاکولا
گازوزا
میراندا
میشن
آبلیمو 410
آکوارینا
السلوا
الفوز 200
ایگل 1000
بیروتی