ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۶۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران - فلکه دوم صادقیه -ابتدای آیت ا... کاشانی -خیابان اعتمادیان -پلاک ۱۵ -طبقه ۳
  • درباره ما : شرکت فنی مهندسی عمران اشل ایرانیان در سال ۱۳۹۲، با هدف ترویج سبک سازی در صنعت ساختمان و نهادینه کردن استفاده صحیح از مصالح سبک از جمله فایبرسمنت تــأسیس گردید. از اهداف اصلی این شرکت سرعت در اجرای ساختمان و ایجاد نماهای مدرن و متفاوت می باشد. در این راستا تیم اجرایی ما بمدت ۱۰ سال با شرکت "سازه های پیش ساخته پرچین"، نماینده انحصاری فایبرسمنت برند شرا در ایران، همکاری نموده و پروژه های م ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت فنی مهندسی عمران اشل ایرانیان در سال ۱۳۹۲، با هدف ترویج سبک سازی در صنعت ساختمان و نهادینه کردن استفاده صحیح از مصالح سبک از جمله فایبرسمنت تــأسیس گردید.

    از اهداف اصلی این شرکت سرعت در اجرای ساختمان و ایجاد نماهای مدرن و متفاوت می باشد. در این راستا تیم اجرایی ما بمدت ۱۰ سال با شرکت "سازه های پیش ساخته پرچین"، نماینده انحصاری فایبرسمنت برند شرا در ایران، همکاری نموده و پروژه های مشترک بسیاری را اجرا نموده است. پس از سالها تلاش و مداومت، هم اکنون موفق به اخذ نمایندگی رسمی از شرکت سازه های پیش ساخته پرچین در جهت فروش، اجرای اصولی و گسترش کاربرد فایبرسمنت در صنعت ساختمان سازی گردیده ایم.

    فعالیت های حال حاضرشرکت در زمینه فروش فایبرسمنت ،طراحی ،نظارت و اجرا می باشد.

    شایان ذکر است گروه اجرایی این شرکت از سال ۱۳۸۳ د ر زمینه اجرای نماهای کامپوزیت فعالیت های بسیاری داشته و با شرکتهای مختلفی همکاری نموده است.

    بستن
محصولات
( Shera Board 8 ) شرا بورد 8 میلیمتر
( Shera Board 4 ) شرا بورد 4 میلیمتر
( Shera Board 6 ) شرا بورد 6 میلیمتر
CASSIANO (طرح چوب)
STUCCO (طرح سنگ)
ROCCO (طرح چرم)
CEILING (پانل سقفی)
قرنیز (Skirt)