ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۰۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران
  • درباره ما : این شرکت با پشتوانه بیش از۴۵ سال سابقه فعالیت و تجربه در زمینه فروش سیستمهای تحقیقاتی و آزمایشگاهی، همواره بسیاری از مراکز علمی تحقیقاتی و صنعتی و دانشگاههای کشور را توسط بهترین و با کیفیت ترین سیستمهای موجود دنیا مجهز نموده است .و با برخورداری از دانش فنی ، فن آوری و نیروهای متخصص خود، همواره پس از نصب و راه اندازی آموزشهای عمومی و تخصصی هر سیستم را به کاربران مربوطه ارائه نموده است. ش ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    این شرکت با پشتوانه بیش از۴۵ سال سابقه فعالیت و تجربه در زمینه فروش سیستمهای تحقیقاتی و آزمایشگاهی، همواره بسیاری از مراکز علمی تحقیقاتی و صنعتی و دانشگاههای کشور را توسط بهترین و با کیفیت ترین سیستمهای موجود دنیا مجهز نموده است .و با برخورداری از دانش فنی ، فن آوری و نیروهای متخصص خود، همواره پس از نصب و راه اندازی آموزشهای عمومی و تخصصی هر سیستم را به کاربران مربوطه ارائه نموده است.

    شرکت آپلاید ساینس همواره در تلاش است تا شایسته ترین خدمات را توسط گروه مجرب و متخصص خود در زمینه فروش و خدمات پس از فروش به مشتریان تقدیم نماید.

    برتری شرکت آپلاید ساینس در نحوه عرضه خدمات پس از فروش شامل نصب و راه اندازی ،آموزش ، تعمیر و نگهداری سیستمها ، آن را نسبت به سایر شرکتها متمایز می نماید.

    ارتباطات و همکاری با دیگر مراکز از عوامل کلیدی در استراتژی شکوفایی شرکت می باشد .همکاری با مراکز علمی و تحقیقاتی و شرکتهای صنعتی از اولویت خاصی نزد شرکت آپلاید ساینس برخوردار است.

    کسب موفقیت و رشد و شکوفایی شرکت آپلاید ساینس منحصراً در ارائه خدمات به محصولاتی است که انحصاراً توسط این شرکت فروخته شده است.

    فلسفه شرکت آپلاید ساینس از زمان شکل گیری حفظ و حمایت سرمایه مشتریان خود بوده است و پاسخگویی به نیاز مصرف کنندگان و ارائه خدمات به آنها را، از وظایف اصلی خود می داند.

    خدمات:

    شرکت آپلاید ساینس علاوه بر فروش سیستم های فوق کلیه خدمات پس از فروش دستگاه های مذکور را به عهده داشته و بخش سرویس و پشتیبانی این شرکت با داشتن کارشناسان مجرب و آموزش دیده در خارج از کشور توانایی کامل عرضه خدمات فنی و همچنین به روز رسانی و ارتقاء نرم افزاری به سیستم های مشروحه زیر را دارد:

    ـ انواع دستگاه های جذب اتمی (AA)

    ـ انواع دستگاه های گاز کروماتوگراف GC,GC-MS

    ـ دستگاه های ICP

    ـ انواع دستگاه های اسپکتروفتومتر (Uv-Vis)

    ـ دستگاه های XRF , XRD و OES

    ـ دستگاه های کوانتومتری (PMT, CCD OES )

    ـ مجموعه دستگاه های تست خواص مکانیکی مواد شامل: تست خستگی، کشش، خمش، فشار، ضربه و انواع سختی سنجی

    این شرکت آمادگی دارد کلیه قطعات یدکی، مصرفی دستگاه های مشروحه را در اختیار مصرف کنندگان خود قرار دهد.

    تامین قطعات یدکی دستگاه های جذب اتمی، گاز کروماتوگرافی، کوانتومتر و

    بستن