ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۵۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : اصفهان-شهرک صنعتی مبارکه-فاز چهرم-خیابان هفتم-خیابان پنجم-پلاک۱۲/۱
  • درباره ما : شرکت آب حیات زنده رود تولید کننده لوله و اتصالات پلی اتیلن، مورد استفاده در صنعت آب و آبیاری، فاضلاب و سیالات صنعتی، واقع در استان اصفهان می باشد . که اکنون در تنوع در محصولات خود در زمینه انواع لوله های پلی اتیلن سنگین ( HDPE) و لوله های اتیلن سبک ( LDPE) و نوارهای آبیاری قطره ای با فواصل مختلف، قطره چکان و اتصالات مربوط به هر کدام، سبد کاملی برای عرضه به مشتریان گرامی در خصوص انتقال آب ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت آب حیات زنده رود تولید کننده لوله و اتصالات پلی اتیلن، مورد استفاده در صنعت آب و آبیاری، فاضلاب و سیالات صنعتی، واقع در استان اصفهان می باشد . که اکنون در تنوع در محصولات خود در زمینه انواع لوله های پلی اتیلن سنگین ( HDPE) و لوله های اتیلن سبک ( LDPE) و نوارهای آبیاری قطره ای با فواصل مختلف، قطره چکان و اتصالات مربوط به هر کدام، سبد کاملی برای عرضه به مشتریان گرامی در خصوص انتقال آب ( آبیاری و آبرسانی تحت فشار ) فاضلاب و سیالات صنعتی براساس استانداردهای ملی و بین المللی ایجاد نموده است .
    شرکت آب حیات زنده رود افتخار دارد با توجه به تولیدات استاندارد و پرسنل متخصص و با بهره گیری از مواد اولیه مرغوب و همچنین استفاده از سیستم اتوماسیون خطوط تولید در جهت کاهش بروز خطا و اتلاق زمان و هزینه بتواند محصصولات خود را به بازارهای داخلی و خارجی عرضه نماید و در سطوح بالایی از تولید و فروش و کیفیت قرار بگیرد . از دیگر افتخارات این شرکت داشتن آزمایشگاه کامل و دقیق کنترل کیفیت می باشد که روند تولید را بر مبنای استانداردهای جهانی بررسی و کنترل می نماید .
    از مهم ترین ویژگی های این شرکت، قابلیت تولید در حجم بالا، سریعترین زمان تحویل کالا و حجم بالای بارگیری در هر سال می باشد .

    بستن
محصولات
لوله پلی اتیلن آبرسانی تحت فشار
لوله پلی اتیلن قطره ای
نوار قطره ای
اتصالات قطره ای