ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۸۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران - میدان آرژانتین-بلوار بیهقی-خیابان ۱۴ شرقی-پلاک ۲۵
  • درباره ما : شرکت فرآورده های صنعتی چرب شیمی دارای یکی از بزرگترین پالایشگاه های تولید کننده انواع اسید های چرب مخلوط گیاهی و گلیسیرین می باشد که بصورت سهامی خاص توسط گروهی از متخصصین و کارشناسان داخلی و مدیران مجرب اداره می شود. ظرفیت تولید این مجموعه پالایشگاهی که در سال ۱۳۶۹ تاسیس و در سال ۱۳۷۴ بطور رسمی افتتاح گردید، به میزان ۵۰ تن انواع اسید چرب و ۵ تن گلیسیرین در روز میباشد. پالایشگاه چرب شیم ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت فرآورده های صنعتی چرب شیمی دارای یکی از بزرگترین پالایشگاه های تولید کننده انواع اسید های چرب مخلوط گیاهی و گلیسیرین می باشد که بصورت سهامی خاص توسط گروهی از متخصصین و کارشناسان داخلی و مدیران مجرب اداره می شود.

    ظرفیت تولید این مجموعه پالایشگاهی که در سال ۱۳۶۹ تاسیس و در سال ۱۳۷۴ بطور رسمی افتتاح گردید، به میزان ۵۰ تن انواع اسید چرب و ۵ تن گلیسیرین در روز میباشد.

    پالایشگاه چرب شیمی توانسته است با استفاده از مدرنترین و مجهزترین انواع ماشین آلات و تجهیزات طراحی و ساخته شده توسط شرکت های معتبر آلمانی ، جایگاه بسیار محکمی به دلیل تکنولوژی بالا و توانمندی های بالقوه و خدمات تجاری خود در بازارهای داخلی و خارجی داشته باشد.

    محصولات تولیدی این شرکت دارای کیفیتی در حد بالاترین استانداردهای جهانی و قابل رقابت با معروفترین نمونه های مشابه تولید خارجی است، به نحوی که مصرف کنندگان فرآورده های تولیدی چرب شیمی از مراجعه به بازار های جهانی بی نیاز گردیده اند و به همین دلیل شرکت چرب شیمی و محصولات آن بین کلیه صنایع الئوکمیکال ایران و منطقه معروف بوده و همواره تلاش می کند این حسن شهرت خود را در تمام سطوح حفظ نماید و آینده خدمات موثرتری را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

    بستن
محصولات
اسید چرب مکمل خوراک دام و طیور
اسید چرب مخصوص
اسید چرب تالو CC-601
اسید چرب نارگیل - CC-401