ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۳۱۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : یزد -میدان شهدای محراب -شهرک صنعتی مهدی آباد -کارخانه تولیدی پتوی نگار یزد
  • درباره ما : شرکت تولیدی پتوی نگار یزد در تاریخ ۱۳۵۹/۰۵/۰۳ با شماره ۹۷۰ به ثبت رسید . عملیات اجرایی شرکت در سال ۱۳۶۱ شروع و در سال ۱۳۶۲ با نام شرکت تعاونی ریسندگی استقلال (سهامی خاص) با ظرفیت تولید ۷۲۰ تن در زمینه ریسندگی الیاف مصنوعی با ۱۵ نفر نیروی انسانی فعالیت اجرایی خود را آغاز نمود . در فاصله سالهای ۶۲ تا ۶۶ شرکت در زمینه ریسندگی فعال بود اما در سال ۶۶ با فکر توسعه ،بخش رنگرزی به حوضه کاری شرک ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تولیدی پتوی نگار یزد در تاریخ ۱۳۵۹/۰۵/۰۳ با شماره ۹۷۰ به ثبت رسید . عملیات اجرایی شرکت در سال ۱۳۶۱ شروع و در سال ۱۳۶۲ با نام شرکت تعاونی ریسندگی استقلال (سهامی خاص) با ظرفیت تولید ۷۲۰ تن در زمینه ریسندگی الیاف مصنوعی با ۱۵ نفر نیروی انسانی فعالیت اجرایی خود را آغاز نمود .

    در فاصله سالهای ۶۲ تا ۶۶ شرکت در زمینه ریسندگی فعال بود اما در سال ۶۶ با فکر توسعه ،بخش رنگرزی به حوضه کاری شرکت اضافه شد و این سیر پیشرفت ادامه داشت تا در سال ۷۱ با اضافه شدن دستگاه های تولید روفرشی و گلیم وارد عرصه بافت شد و نیروی انسانی این شرکت به ۵۰ نفر افزایش یافت .

    در سال ۱۳۸۰ این شرکت تغییر فرایند تولید را در دستور کار خود قرار داد و در زمینه تولید پتوی مینک با ظرفیت ۲۲۰ هزار تخته در سال ، گامهای نخستین را برداشت و با پشتکار و یاری خدا و همت کارکنان میزان تولید را تا سقف ۶۵۰ هزار تخته در سال افزایش داد .

    در سال ۱۳۸۳ بلند همتی بزرگ مردان این شرکت و همیاری دولت در بخش توسعه ، مسیر جدیدی را برای توسعه و اشتغال زایی پیش روی شرکت قرار داد و با خرید دستگاه های پیشرفته و به روز این کارخانه وارد مرحله جدیدی از توسعه ، در فضای رقابتی وارد عرصه تولید پتوهای راشل شد در این سالها سطح اشتغالزایی شرکت اعم از نیروهای مستقیم و غیر مستقیم افزایش پیدا کرد .

    در سال ۱۳۸۴ متناسب با حوضه فعالیت جدید نام شرکت به کارخانه تولید ی پتوی نگار یزد تغییر و در عرصه نام آوران صنعت تولید پتوی کشور گام نهاد و این مسیر توسعه همچنان ادامه دارد .

    در ادامه روند توسعه ، فعالیت این شرکت در محدوده شهرک صنعتی تفت – یزد نسبت به راه اندازی واحد جدید خود اقدام تا در سالهایی که تولید ، محور توسعه کشور قرار گرفته زمینه اشتغال بیشتر و افزایش تولید ناخالص ملی فراهم گردد و این روند همچنان ادامه خواهد داشت و به آینده بهتر می اندیشیم و امیدواریم .

    بستن
محصولات
پتوی پریما یکنفره(الوان)
پتوی پریما یکنفره(گلدار)
پتوی درناز یکنفره(الوان)
پتوی درناز یکنفره(گلدار)
پتوی یکنفره پروانه
پتوی یکنفره پروانه عروسکی
پتوی یکنفره پونه
پتوی پریما دو نفره(الوان)
پتوی پریما دونفره(گلدار)
پتوی درناز دونفره(الوان)
پتوی درناز دونفره(گلدار)
پتوی دونفره پروانه
پتوی دونفره پونه
پتو نوزادی
پتوی نوجوان