ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۶۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : اصفهان-شهرک صنعتی جی-خیابان چهارم-فرعی اول-پلاک ۱۴-شرکت پیمان سپاهان
  • درباره ما : شرکت پیمان سپاهان در ابتدای دهه ۶۰ فعالیت خود را با نام اولیه برادران رفیعیان و شرکاء آغاز نمود و در سال ۱۳۶۲ به ثبت رسید. تولیدات ابتدایی این شرکت انواع پارچه های پنبه ای در سیستم تاری پودی بود و سپس به تولید انواع پارچه های پشمی جهت مصارف در فصول پاییز و زمستان روی آورد که همواره به عنوان پیشرو و مبتکر در تولید این محصولات گام برداشته است. از دیگر محصولات این مجموعه می توان به انواع پ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت پیمان سپاهان در ابتدای دهه ۶۰ فعالیت خود را با نام اولیه برادران رفیعیان و شرکاء آغاز نمود و در سال ۱۳۶۲ به ثبت رسید.

    تولیدات ابتدایی این شرکت انواع پارچه های پنبه ای در سیستم تاری پودی بود و سپس به تولید انواع پارچه های پشمی جهت مصارف در فصول پاییز و زمستان روی آورد که همواره به عنوان پیشرو و مبتکر در تولید این محصولات گام برداشته است. از دیگر محصولات این مجموعه می توان به انواع پتوهای مسافرتی اشاره کرد که تولید آن از اوایل سال ۱۳۸۰ آغاز گردید و این مجموعه نقش به سزایی در معرفی این محصول به بازارهای داخلی و کشورهای همجوار ایفا کرده است. و همچنین این مجموعه توانست در سال ۱۳۹۰ مجوز استاندارد تشویقی این محصول را نیز دریافت نماید.

    در راستای ارتقای محصولات تولیدی و تامین بازارهای داخلی جهت عدم نیاز به نمونه های مشابه خارجی، این شرکت در گامی بزرگ موفق به تولید انواع فیلترهای صنعتی و پارچه های کیسه جاروبرقی در اوایل دهه ۸۰ گردید.

    با عنایت به رضایتمندی مشتریان که از اهداف اصلی این مجموعه می باشد برآن شدیم که نسبت به طرح توسعه این شرکت در مجتمع صنعتی نوین صفاهان اقدام به احداث واحد جدیدی با نام شرکت مروارید پیمان سپاهان نماییم.

    امید است با همیاری و مشارکت مصرف کنندگان محترم همواره در جهت حفظ ارتقا توانمندی و کیفیت محصولات تولیدی سربلند باشیم.

    بستن
محصولات
پارچه اسپرت جودون سپاهان
پارچه اسپرت جناغی سپاهان
پارچه فوتر دو رو سپاهان
پارچه فوتر کج راه سپاهان
پتوی مسافرتی تیبا
پتوی مسافرتی مروارید
پتوی مسافرتی سفارشی
پتوی مسافرتی پریا
پارچه پاییز و زمستانه راه راه
پتوی مسافرتی آبتین
پتوی مسافرتی باران
پارچه کلاسیک چهارخانه سپاهان
پارچه فیلتر صنعتی