ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۵۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -يوسف آباد -خيابان ۶۴ -پلاك ۲۷ -واحد ۳۰۱
  • درباره ما : در راستای رسیدن به این مهم در گام نخست اولین فروشگاه محصولات ارگانیك خود را نام تجاری ثبت شده بیونشان درمنطقه شهرك غرب تهران تاسیس و با گسترش تقاضا از سال دوم و سوم فعالیت، جهت جوابگویی نیاز مصف كنندگان عزیز به سبزیجات و صیفی جات ارگانیك بامشاركت جناب آقای مهندس ذوالفقاری و شركت پارس گواه گستر ، پروژه تولید محصول سبزی و صیفی ارگانیك در مزرعه اركانیك واقع در شهرستان سمنان، جاده نظامی را آ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در راستای رسیدن به این مهم در گام نخست اولین فروشگاه محصولات ارگانیك خود را نام تجاری ثبت شده بیونشان درمنطقه شهرك غرب تهران تاسیس و با گسترش تقاضا از سال دوم و سوم فعالیت، جهت جوابگویی نیاز مصف كنندگان عزیز به سبزیجات و صیفی جات ارگانیك بامشاركت جناب آقای مهندس ذوالفقاری و شركت پارس گواه گستر ، پروژه تولید محصول سبزی و صیفی ارگانیك در مزرعه اركانیك واقع در شهرستان سمنان، جاده نظامی را آغاز گردانید.

    لازم به ذكر است مزرعه مذكور تا سال ٩٣ بمدت ١٢ سال به روش كشاورزی پاك (بدون استفاده از سموم و كود های شیمیایی) فعالیت داشته است. در سال ٩٤ با بررسیهای انجام شده در منطقه فیروزكوه و با توجه به پتانسیل بالای این منطقه برای كشت ارگانیك، شركت بیونشان اقدام به تاسیس مجموعه گلخانه های بیونشان نمود. در سال ٩٥ با افزایش تولید و با توجه به نیازهای منطقه ،شعبه دوم بیونشان در نیاوران افتتاح گردید. با توجه به رابطه نزدیك مصرف محصولات ارگانیك و افزایش سطح سلامت جامعه، بیونشان در گام بعدی اقدام به همكاری با یكی از معتبرترین كلینیك های ارتقاء سطح سلامتی ،با مدیریت جناب آقای دكتر یزدان مهدوی در منطقه الهیه نمود. در حال حاضر این برند آمادگی اعطای نمایندگی و خدمات رسانی به تمامی شهرستان ها و استان ها و هم میهنان عزیز را دارد.

    بستن
محصولات
انجیر خشک سالم بیونشان
بادام پوست کاغذی و سالم بیونشان
پسته ارگانیک احمد آقایی بیونشان
تخمه کدو سالم بیونشان
ترشی پاپریکا دودی ارگانیک بیونشان
توت خشک سالم بیونشان
خیارشور خاردار ارگانیک بیونشان
دارچین سالم بیونشان
رب گوجه ارگانیک بیونشان
زرشک سالم بیونشان
سرکه سیب ارگانیک بیونشان 500 سی سی
سس پاپریکا دودی ارگانیک بیونشان
سنجد سالم بیونشان
عناب سالم بیونشان
کشمش آفتابی سالم بیونشان
لیمو عمانی اسلایس با پوست و سالم بیونشان
لیمو عمانی بدون پوست و سالم بیونشان
مغز تخمه آفتابگردان ارگانیک 500 گرمی بیونشان
مغز تخمه کدو ارگانیک 500 گرمی بیونشان
مغز گردو سالم بیونشان
مویز سالم بیونشان