ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۸۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان ولیعصر-بعد از خیابان شهید بهشتی-کوچه نادر -پلاک ۱۲ -طبقه ۳ (واحد ۳)
  • درباره ما : این شرکتدر سال ۱۳۸۶ با وارد کردن چند خط تولید فرم های بهم پیوسته کامپیوتری با ظرفیت تولید سالانه ۵۰۰۰ تن اقدام نمود مجددا در سال ۱۳۸۷ یک خط تمام اتوماتیک تولید پاکتهای پستی و پنجره دار از کشور آلمان با ظرفیت تولید ۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰ پاکت در سال اقدام نمود.در سال ۱۳۹۴یکدس تگاه ماشین تمام اتوماتیک دفتر سازی با قابلیت تولید ۲۰۰,۰۰۰ جلد دفترچه در روز وارد نموده است که هم اکنون تنها صنایع تبدیلی کاغ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    این شرکتدر سال ۱۳۸۶ با وارد کردن چند خط تولید فرم های بهم پیوسته کامپیوتری با ظرفیت تولید سالانه ۵۰۰۰ تن اقدام نمود مجددا در سال ۱۳۸۷ یک خط تمام اتوماتیک تولید پاکتهای پستی و پنجره دار از کشور آلمان با ظرفیت تولید ۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰ پاکت در سال اقدام نمود.
    در سال ۱۳۹۴یکدس تگاه ماشین تمام اتوماتیک دفتر سازی با قابلیت تولید ۲۰۰,۰۰۰ جلد دفترچه در روز وارد نموده است که هم اکنون تنها صنایع تبدیلی کاغذ کشور به لحاظ تنوع محصول می باشد.
    این شرکت با بهره گیری از ماشین آلات مدرن و هم چنین بکارگیری و آموزش نیروهای متخصص قادر به ارائه محصولات با استانداد های روز اروپا می باشد و از این لحاظ کاملا با محصولات مشابه اروپایی قابل رقابت میباشد.
    قیمت های کاملا رقابتی و حضور دائمی در بازار همراه با کیفیت بالا از ویژگهای این واحد تولیدی است .از این رو است که شعار ما (انتخاب حرفه ای ها ) می باشد.

    بستن
محصولات
دفتر 40 برگ
دفتر60 برگ
دفتر 80 برگ
دفتر 100 برگ
دفتر زبان
دفتر نقاشی
کاغذA3 'A4 'A5
کاغذ Hypercc
پاکت نامه
دفتر60 برگ
پاکت پستی