ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۷۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -پل سیدخندان -خیابان دبستان -خیابان حمیدی -شماره ۲۶
  • درباره ما : شرکت شیمی دارویی آروما در سال ۱۳۸۵ با هدف خدمت رسانی به واحدهای تولیدی کشور بالاخص واحدهای شیمیایی - دارویی پا به عرصه وجود گذاشت . در ابتدا سیاست شرکت شامل واردات و توزیع بخش زیادی از مواد شیمیایی صنایع مختلف کشور بود ، در سالهای بعد خط مشی شرکت به سمت واردات تخصصی کالا برای صنایع دارویی کشور سوق پیدا کرد . هم اکنون شرکت شیمی دارویی آروما با تکیه بر تجربیات کادر فنی و بازرگانی خود نیاز ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت شیمی دارویی آروما در سال ۱۳۸۵ با هدف خدمت رسانی به واحدهای تولیدی کشور بالاخص واحدهای شیمیایی - دارویی پا به عرصه وجود گذاشت . در ابتدا سیاست شرکت شامل واردات و توزیع بخش زیادی از مواد شیمیایی صنایع مختلف کشور بود ، در سالهای بعد خط مشی شرکت به سمت واردات تخصصی کالا برای صنایع دارویی کشور سوق پیدا کرد .

    هم اکنون شرکت شیمی دارویی آروما با تکیه بر تجربیات کادر فنی و بازرگانی خود نیاز بسیاری از داروسازی های کشور را در زمینه تامین مواد کمکی دارویی برطرف نموده است .

    تامین مواد کمکی دارویی از بهترین تولید کنندگان و شاخص ترین تامین کنندگان اروپایی ، اطمینان خاطر مصرف کنندگان کالاهای مزبور را به دنبال داشته است .

    بستن
محصولات
سدیم کربنات خشک
سدیم لوریل سولفات
سدیم ساخارین
استئارات کلسیم
سدیم بی کربنات
کلسیم هیدروژن فسفات خشک