ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۰۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : شیراز - کیلومتر ۳۲ جاده جهرم-نرسیده به روستای دره عسلو
  • درباره ما : شرکت شیرین دانه شیراز از سال ۱۳۷۹ با هدف ارائه خدماتی متمایز در صنعت دام و طیور و آبزیان، در بخش های تولید، بازرگانی و خدمات علمی- مشاوره‌ای، فعالیت خود را آغاز نمود. این واحد تولیدی در سال ۸۷-۸۶ بعنوان واحد نمونه معرفی و تولیدات خود را در حد استانداردهای جهانی ارتقا داد و در سال ۱۳۸۸ با استقرار سیستم مدیریت یکپارچه موفق به اخذ گواهینامه‌های مدیریتی ISO۹۰۰۱، ISO۱۴۰۰۱، ISO۱۸۰۰۱ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت شیرین دانه شیراز از سال ۱۳۷۹ با هدف ارائه خدماتی متمایز در صنعت دام و طیور و آبزیان، در بخش های تولید، بازرگانی و خدمات علمی- مشاوره‌ای، فعالیت خود را آغاز نمود. این واحد تولیدی در سال ۸۷-۸۶ بعنوان واحد نمونه معرفی و تولیدات خود را در حد استانداردهای جهانی ارتقا داد و در سال ۱۳۸۸ با استقرار سیستم مدیریت یکپارچه موفق به اخذ گواهینامه‌های مدیریتی ISO۹۰۰۱، ISO۱۴۰۰۱، ISO۱۸۰۰۱ از شرکت IMQ ایتالیا گردیده و در سال ۱۳۸۹ نیز موفق به دریافت گواهینامه‌های HACCP و ISO۲۲۰۰۰ در زمینه ایمنی غذا شده است.

    کارخانه در زمینی به وسعت ۳۰ هزار مترمربع و ظرفیت سالانه ۱۵۰ هزار تن و با سیستم‌های تولید و ماشین آلات جدید و مدرن به صورت اتوماسیون کامل و مجهز به آزمایشگاه کنترل کیفی در منطقه‌ای سالم و به دور از هرگونه آلودگی محیطی و با یه بکارگیری نیروهای مجرب و متخصص و استفاده از مواد عالی و مرغوب سعی دارد به حسن نیت و انتخاب شایسته شما مصرف کننده گرامی پاسخی مثبت بدهد.

    شیرین دانه پیشگام در تولید؛ ممتاز در کیفیت، بی رقیب در خدمات

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه