ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۵۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : مازندران -بابل -بندپی شرقی -شهرک صنعتی رجه -پلاک ۲۶
  • درباره ما : شرکت خوراک دام و طیور زرین امروان دارای قدمتی ۶۰ ساله است که فعالیت های آغازین خود را با تولید کنسانتره دامی در شهرستان بابل پایه گذاری نمود. ساخت اولین کارخانه در سال ۱۳۶۷ با نام "کارگاه خوراک دام امروانی" انجام شد و دومین کارخانه در سال ۱۳۹۰ با نام : شرکت خوراک دام و طیور زرین امروان" در شهرک صنعتی رجه با ظرفیت ۲۴۰۰۰ تن در سال افتتاح گردید. مدیریت شرکتعلی اکبر امروانی متولد سال ۱۳۴۳ د ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت خوراک دام و طیور زرین امروان دارای قدمتی ۶۰ ساله است که فعالیت های آغازین خود را با تولید کنسانتره دامی در شهرستان بابل پایه گذاری نمود. ساخت اولین کارخانه در سال ۱۳۶۷ با نام "کارگاه خوراک دام امروانی" انجام شد و دومین کارخانه در سال ۱۳۹۰ با نام : شرکت خوراک دام و طیور زرین امروان" در شهرک صنعتی رجه با ظرفیت ۲۴۰۰۰ تن در سال افتتاح گردید.

    مدیریت شرکت
    علی اکبر امروانی متولد سال ۱۳۴۳ در شهرستان بابل که سرشار از اندوخته های تجربی سال های همکاری با پدر هستند به عنوان فرد کارآفرین و با به کارگیری تکنولوژی روز و با شعار "کیفیت در تولید، مشتری مداری و رضایتمندی بهره برداران" مدیریت شرکت را بر عهده دارند.

    کادر فنی شرکت
    مجموعه مدیریت همراه با تیم فنی، تخصصی و تحقیقاتی که حوزه تحقیق و توسعه را تشکیل می دهند، شامل دکتر دامپزشک، متخصص تغذیه دام و طیور، کارشناسان علوم دامی و ارتباط تنگاتنگ با محیط های آکادمیک و تحقیقاتی، کنترل کیفی محصولات شرکت را بر عهده دارند .

    بستن