ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۱۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-سعادت آباد – بلوار دريا- پلاك ٧٠ – طبقه ۴
  • درباره ما : فعالیت در حوزه تامین و توزیع غلات توسط خانواده استیری از سال ۱۳۳۰ و به همت مرحوم حاج شمس الدین استیری آغاز گردید. نقش کلیدی فرزند ارشد آن مرحوم، جناب آقای سرگرد عباس استیری بعنوان ادامه دهنده راه پدر، در توسعه فعالیتهای اقتصادی خانواده انکارناپذیر و ستودنی است.ایشان با تفکری متعالی و نگاهی آینده نگر پا به عرصه صنعت دام و طیور گذاشته و امروز بعنوان یکی از با تجربه ترین افراد در صنعت دام و ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    فعالیت در حوزه تامین و توزیع غلات توسط خانواده استیری از سال ۱۳۳۰ و به همت مرحوم حاج شمس الدین استیری آغاز گردید. نقش کلیدی فرزند ارشد آن مرحوم، جناب آقای سرگرد عباس استیری بعنوان ادامه دهنده راه پدر، در توسعه فعالیتهای اقتصادی خانواده انکارناپذیر و ستودنی است.ایشان با تفکری متعالی و نگاهی آینده نگر پا به عرصه صنعت دام و طیور گذاشته و امروز بعنوان یکی از با تجربه ترین افراد در صنعت دام و طیور ایران شناخته می شوند.

    هم اکنون فرزندان ایشان مجموعه شرکتهای گروه تولیدی بازرگانی استیری را اداره می کنند.گروه تولیدی بازرگانی استیری در سال ۱۳۶۰، با تحت پوشش قراردادن واحدهای صنعتی دام و طیور در زمینه تامین مواد اولیه واحدهای مذکور در استان خراسان، فعالیت خود را از شهرستان سبزوار آغاز نمود.

    این مجموعه در سال ۱۳۶۹ با احداث یک شعبه در شهرستان مشهد فعالیت خود را به کلیه استان‌های مجاور توسعه داده و با احداث چندین واحد مرغ گوشتی و تخم گذار به جرگه تولیدکنندگان و فروشندگان مرغ و تخم ­مرغ کشور پیوست.

    گروه تولیدی بازگانی استیری در سال ۱۳۷۴ شرکت انیس شمس را با هدف تامین و توزیع نهاده ­های خوراک دام و طیور در شهرستان سبزوار تاسیس نمود و در سال ۱۳۸۰ با راه اندازی کارخانه مکمل­ سازی چینه ­چین در سبزوار پا به عرصه تولید مکمل و کنسانتره خوراک دام و طیور گذاشته و هم اکنون بعنوان یکی از معتبرترین تولیدکنندگان مکمل و کنسانتره در حال فعالیت می­باشد و با انجام پژوهش­های علمی و استفاده از مواد اولیه مرغوب و بهینه سازی فرمول های ساخت ، محصولاتی با کیفیت و قیمتی رقابتی به بازار عرضه نموده است. نظام تولید شرکت چینه­چین پس از ممیزی های فراوان موفق به اخذ افتخارات و گواهینامه‌های معتبر داخلی و خارجی شده است که این امر ثبات در کیفیت محصول نهایی و امنیت خاطر را برای مشتریان ایجاد می کند.از سوی دیگر گروه تولیدی بازرگانی استیری با توجه به سیاست تخصصی­سازی فعالیت­ها و گسترش فعالیت خود در زمینه واردات نهاده ­های خوراک دام و طیور در سال ۱۳۸۹ اقدام به تاسیس شرکت کیان برزین مهر نمود تا فعالیت­های تجاری خود را به صورت متمرکز و از طریق این شرکت پیگیری نماید. واردات نهاده­ها و افزودنیهای خوراک دام و طیور من جمله اسیدهای آمینه،کولین، ویتامین­ها و مواد معدنی، شرکت کیان برزین مهر را در این صنعت، تبدیل به یکی از اهرم­های اصلی در تهیه مواد اولیه واحدهای صنعتی دام و طیور کشور نموده است.

    همچنین به منظور ترویج و تحکیم مشارکت و همکاری و تعاون عمومی و تامین نیازهای مشترک اقتصادی و کمک به تحقق عدالت اجتماعی به‌ عنوان اهداف عمومی و به ‌صورت تخصصی و به منظور راهبری کلان تامین و توزیع نهاده­ های خوراک دام و طیور و ارایه کلیه خدمات مرتبط با صنعت، شرکت بازار نهاده ایشتار تاسیس و از سال ۱۳۹۴ فعالیتهای شرکت انیس شمس نیز در این تعاونی ادغام شد.

    هم اکنون نیز با توجه به توسعه زمینه های نوین سرمایه گزاری در صنعت آبزی پروری و چشم انداز روشن و رو به رشد تولید انواع آبزیان پرورشی در ایران ، گروه تولیدی بازرگانی استیری با بهره گیری از تجارب گذشته ، شناخت بازار ، توان سرمایه گزاری و همچنین توان کارشناسی و تخصصی خود اقدام به تشکیل دپارتمان تخصصی تامین و توزیع نهاده ها و ریز مغذی های خوراک آبزیان و به موازات آن تحقیق و بررسی جهت ورود به جمع تولید کنندگان خوراک آبزیان نموده است.

    بستن