ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۱۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : مشهد – كيلومتر ۳۰ جاده فريمان – سه راه جيم آباد
  • درباره ما : شرکت دانه داران توس در سال ۱۳۸۲ در شهرستان مشهد به ثبت رسید . عملیات ساختمانی فاز یک کارخانه ، در زمینی به مساحت ۲۶۷۰۰ مترمربع با زیربنای تقریبی ۳۰۰۰ متر مربع با ظرفیت ۳۰ هزار تن در سال در یک شیفت در شهرستان مشهد – کیلومتر ۳۰ جاده فریمان – سه راه جیم آباد ، آغاز گردید . کارخانه در شهریور ماه ۸۵ به بهره برداری رسید و با استفاده از مرغوبترین مواد خام و بهره گیری از متخصصین کارآ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت دانه داران توس در سال ۱۳۸۲ در شهرستان مشهد به ثبت رسید . عملیات ساختمانی فاز یک کارخانه ، در زمینی به مساحت ۲۶۷۰۰ مترمربع با زیربنای تقریبی ۳۰۰۰ متر مربع با ظرفیت ۳۰ هزار تن در سال در یک شیفت در شهرستان مشهد – کیلومتر ۳۰ جاده فریمان – سه راه جیم آباد ، آغاز گردید . کارخانه در شهریور ماه ۸۵ به بهره برداری رسید و با استفاده از مرغوبترین مواد خام و بهره گیری از متخصصین کارآمد علوم دامی و دارا بودن آزمایشگاه مجهز کمی و کیفی و آزمایشگاه میکروبیولوژی مطابق با استانداردهای قابل قبول ضمن همکاری صمیمانه با سازمان جهاد کشاورزی ، اداره کل دامپزشکی و اتحادیه های گاوداران ، دامداران و عشایری خراسان رضوی و مراکز جمع آوری شیر ، نیاز دامداران و تعاونی های مربوطه را در سطح استانهای خراسان رضوی ، شمالی و جنوبی تأمین نموده است . فاز دوم کارخانه با ظرفیت ۵۰ هزار تن تولید کنسانتره طیور با استفاده از تکنولوژی روز صنعت خوراک دام و مجهز به سیستم سوپر پخت ( هایژنایزر ) به اتمام رسیده و از سال ۹۳ تولید خود را آغاز نموده است .

    این کارخانه علاوه بر گواهینامه های ISO ۹۰۰۱/۲۰۱۵ ، GMP و HACCP و دارای آرم استاندارد ایران و برند بارکد برای محصولات تولیدی خود بوده و ضمنا در حال ممیزی جهت دریافت ISO ۲۲۰۰۰ ، پروانه R&D ( تحقیق و آموزش ) میباشد .

    ضمنا ً کارخانه خوراک دام دانه داران افتخار دارد که اعلام نماید از معدود شرکتهای تولید کننده خوراک دام و طیور در کشور است که دارای نشریه مستقل بنام پیام دانه داران بوده و به طور منظم در تیراژ ۲۰۰۰ نسخه چاپ و بصورت رایگان توزیع می گردد و نیز بر اساس یک برنامه استراتژیک چهارساله ، اهداف استراتژیک و شاخص های کمی قابل حصول را تعریف و بر مبنای این نقشه راه و اصول علمی فعالیتهای صنعتی ، به تولید و خدمت می پردازد .

    از دیگر افتخارات این کارخانه برگزاری کلاسهای آموزشی – ترویجی و بازدیدهای علمی جهت دامداران ، مرغداران ، دانشجویان رشته های علوم دامی در سالن کنفرانس این کارخانه و خدمات پس از فروش و مشاوره رایگان برای کلیه دامداران می باشد .

    بستن
گواهی نامه ها
افتخارات
افتخارات
افتخارات
افتخارات
محصولات
کنـسانتره انتـظار زایـش
کنسانتـره گاو تـازه زا
کنسانتره سوپر ویژه
کنـسانـتره سوپـر
کنسانتره پرشیر صنعتی
کنـسانتـره زمـستـانه
کنسانتره تابستانه
کنـسـانـتـره پـرواری
استارتـر گوسالـه
کنسانتره فلاشینگ مخصوص میش
کنسـانتره مخصوص میـش تـازه زا
کنسانتره مخصوص میش انتظار زایش
کنسانتره مخصوص میش انتظار زایش
کنسانتره استارتر بره شیری
کنسانتره پرواری گوسفندی
دان آماده مرغ گوشتی استارتر
دان آماده مرغ گوشتی پیش دان
دان آماده مرغ گوشتی میان دان
دان آماده مرغ گوشتی پس دان
کنسانتره مخصوص بلدرچین
کنسانتره مخصوص بوقلمون
کنستانتره مرغ تخم گذار
کنسانتره مخصوص شترمرغ