ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۹۶۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -میدان آرژانتین - خیابان احمد قصیر (بخارست)- خیابان شهید احمدیان (۱۵ وزرا )- پلاک ۹
  • درباره ما : توجه و اهمیت به امر بهداشت و سلامت جامعه و روند رو به رشد مصرف محصولات بهداشتی و گستردگی آن در سطح کشور، همچنین به لحاظ فراهم ساختن شرایط تولید داخل و تأمین نیاز مصرف کشور و صرفه‌جویی در امر هزینه‌های ارزی مربوط به واردات دلایل جدی برای نصب در خط تولید کاغذ تیشو با ظرفیت ۱۲۰.۰۰۰ تن در سال با استفاده از تکنیک ساخت برتر توسط مؤسسین شرکت صنایع کاغذی زرین برگ پرشیا گردید. مؤسسین ش ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    توجه و اهمیت به امر بهداشت و سلامت جامعه و روند رو به رشد مصرف محصولات بهداشتی و گستردگی آن در سطح کشور، همچنین به لحاظ فراهم ساختن شرایط تولید داخل و تأمین نیاز مصرف کشور و صرفه‌جویی در امر هزینه‌های ارزی مربوط به واردات دلایل جدی برای نصب در خط تولید کاغذ تیشو با ظرفیت ۱۲۰.۰۰۰ تن در سال با استفاده از تکنیک ساخت برتر توسط مؤسسین شرکت صنایع کاغذی زرین برگ پرشیا گردید.

    مؤسسین شرکت صنایع کاغذی زرین برگ پرشیا با توجه به تجربیات ارزنده و حضور مستمر و چشمگیر تحت پوشش شرکت صنایع زرین سلولز زمینه تولید انواع محصولات بهداشتی سلولزی ازجمله انواع پوشک کامل بچه و پوشک بزرگ‌سال و نوار بهداشتی بانوان با به‌کارگیری ماشین‌آلات پیشرفته باقابلیت‌های فنی روز و همچنین استفاده از نیروی کار متبحر از سال ۱۳۷۹ فعالیت خود را در شهر صنعتی کاوه آغاز نمودند و امروز با در اختیار داشتن سهم قابل‌توجه بازار و رضایت مصرف‌کنندگان از محصولات خود، فعالیت خود را در تولید محصولات بهداشتی سلولزی ادامه می‌دهد.

    انگیزه و تصمیم مؤسسین در خصوص فراهم ساختن امکان تولید قسمتی از مواد اولیه مورد نیاز در کشور به جهت اقتصادی بودن تداوم تولید و بی‌نیازی به واردات از دلایل اصلی برای احداث کارخانجات تولید تیشو بوده است.

    این شرکت با استفاده از طرحی جامع در خصوص احداث کارخانجات تولید انواع کاغذ تیشو در سال ۱۳۹۰ در شهر صنعتی کاوه، شهرستان ساوه در زمینی به مساحت ۳۲۰هزار مترمربع فعالیت خود را آغاز نمود.

    استفاده از تکنیک برتر ساخت کاغذ تیشو با بهره‌وری از ماشین‌آلات پیشرفته والمت (Valmet) و تجهیزات جوهرزدایی کومر (Comer) و تصفیه آب ازجمله برتری‌های فنی این پروژه می‌باشد که در ارتقا کیفیت کاغذ تیشو نقش اساسی دارد.

    شرکت صنایع کاغذی زرین برگ پرشیا قابلیت تولید کاغذ تیشو گرماژ ۱۳/۵ تا ۳۸ را دارا می باشد؛ همچنین تجهیزات مدرن جوهر زدایی این شرکت توانایی تولید کاغذ تیشو از پالپ ۱۰۰% طبیعی، ۱۰۰% جوهر زدایی شده و یا ترکیبی از آن‌ها را فراهم می‌نماید که این مهم منجر به بازیافت انواع کاغذ و حفظ منابع طبیعی و صرفه‌جویی ارزی می‌شود.توانایی و تکنولوژی نوین تصفیه آب این مجموعه باعث کاهش مصرف آب در روند تولید و صرفه‌جویی در مصرف آب و جلوگیری از آلودگی محیط‌زیست می‌گردد.

    فاز اول این واحد تولیدی با تولید سالیانه ۶۰ هزار تن کاغذ تیشو بخش قابل‌توجهی از نیازهای کشور را تأمین می‌نماید. شرکت زرین برگ پرشیا قصد توسعه تولیدات خود را با افزایش خطوط تولید کاغذ تیشو و جوهر زدایی و رساندن آن به ۱۲۰.۰۰۰ تن در سال را دارد و همچنین در حال بررسی برای تولید کاغذ دوپلکس (Duplex) و کارتن می‌باشد.

    بستن
محصولات
دستمال آشپزخانه
کریر تیشو
دستمال توالت
دستمال جعبه