ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۱۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : مازندران-نکا-شهرک صنعتی شهید نظری-فاز ۱-شرکت پارس کاغذ نکا
  • درباره ما : شرکت پارس کاغذ نکا در سال ۱۳۹۲ در زمینه بازیافت کارتن های باطله و تولید کاغذ لاینر ساده در شهرک صنعتی نکا ،کار خود را آغاز نمود. در سال ۱۳۹۴ با توجه به سیاست گذاری شرکت و ایجاد توان رقابتی و تنوع محصول،خط تولید شرکت ارتقا و زمینه تولید کاغذ فلوتینگ و تست لاینر فراهم گردید. این شرکت توانسته است با ایجاد شرایط مناسب کنترلی در خصوص کیفیت محصول و به کارگیری تجهیزات آزمایشگاهی مدرن و کامل ، ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت پارس کاغذ نکا در سال ۱۳۹۲ در زمینه بازیافت کارتن های باطله و تولید کاغذ لاینر ساده در شهرک صنعتی نکا ،کار خود را آغاز نمود.

    در سال ۱۳۹۴ با توجه به سیاست گذاری شرکت و ایجاد توان رقابتی و تنوع محصول،خط تولید شرکت ارتقا و زمینه تولید کاغذ فلوتینگ و تست لاینر فراهم گردید.

    این شرکت توانسته است با ایجاد شرایط مناسب کنترلی در خصوص کیفیت محصول و به کارگیری تجهیزات آزمایشگاهی مدرن و کامل ، محصولات خود را در بازار با کیفیتی مناسب عرضه نموده و ضمن کسب رضایت مشتریان خود با ارائه محصولات قابل رقابت ، حضوری فعال در بازارهای منطقه ای داشته باشد.

    این شرکت به عنوان یکی از معتبرترین شرکتهای تولید کننده کاغذ بازیافتی ،فلوتینگ و تست لاینر مورد نیاز صنایع بسته بندی در بازارهای داخلی بر آن است تا با استفاده از فن آوری متناسب و توسعه منابع انسانی و با محور مشتری مداری نسبت به تنوع و توسعه توان کمی و کیفی تولید و افزایش سهم بازار به ویژه بازارهای خارجی در جهت تامین منافع ذینفعان اقدام نماید . این شرکت در راستای احترام به حقوق جامعه همواره خود را ملزم به رعایت قوانین و مقررات ملی ، خصوصاً مسایل زیست محیطی می داند .

    کسب استاندارد های ISO ۹۰۰۱،ISO ۱۴۰۰۱ و ISO ۱۸۰۰۱ از IEC انگلستان از دیگر افتخارات این شرکت می باشد.همچنین در سال ۱۳۹۵ این شرکت جهت تکمیل فعالیت های خود و تامین بخشی از سرمایه در گردش مورد نیاز ۴۹ درصد از سهام خود را به بنیاد برکت وابسته ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) واگذار کرده است.

    بستن
محصولات
کاغذ تست لاینر
کاغذ فلوتینگ