ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۵۳ بار
امتیاز :
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/kavehpaperco
  • آدرس : تهران-میدان هفت تیر-خیابان شهید لطفی-پلاک ۱۱
  • درباره ما : شركت صنايع كاغذ سازي وداد ( سهامي خاص ) در تاريخ ۱۷/۱/۱۳۶۷ تحت شماره ۶۹۳۳۲ در اداره ثبت شركتها و مالكيت صنعتي تهران به ثبت رسيده است . به موجب صورتجلسه مجمع عمومي فوق‌العاده مورخ ۱۳/۴/۱۳۶۹ نام شركت به شركت صنايع كاغذسازي كاوه (سهامي خاص) تغيير يافته و موضوع طي آگهي در روزنامه رسمي شماره ۱۳۲۳۲ مورخ ۲۰/۵/۱۳۶۹ درج گرديده است . در تاريخ ۱۸/۱۰/۱۳۷۵ براساس تصميمات مجمع عمومي فوق‌العا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شركت صنايع كاغذ سازي وداد ( سهامي خاص ) در تاريخ ۱۷/۱/۱۳۶۷ تحت شماره ۶۹۳۳۲ در اداره ثبت شركتها و مالكيت صنعتي تهران به ثبت رسيده است . به موجب صورتجلسه مجمع عمومي فوق‌العاده مورخ ۱۳/۴/۱۳۶۹ نام شركت به شركت صنايع كاغذسازي كاوه (سهامي خاص) تغيير يافته و موضوع طي آگهي در روزنامه رسمي شماره ۱۳۲۳۲ مورخ ۲۰/۵/۱۳۶۹ درج گرديده است . در تاريخ ۱۸/۱۰/۱۳۷۵ براساس تصميمات مجمع عمومي فوق‌العاده، شخصيت حقوقي شركت از (سهامي خاص) به (سهامي عام) تبديل يافته است در تاريخ ۲۴/۱۱/۷۵ شركت صنايع كاغذسازي كاوه در بورس اوراق بهادار تهران پذيرفته شد و پس از طي مراحل پذيرش در تاريخ ۲۱/۲/۱۳۷۶ نام شركت به عنوان دويست و پنجاه و چهارمين شركت پذيرفته شده در فهرست نرخهاي سازمان بورس اوراق بهادار تهران در گروه كاغذ و محصولات كاغذي درج گرديده است و در پاييز همان سال سهام بانك صنعت و معدن به سازمان تامين اجتماعي انتقال يافت .

     

    این شرکت توانسته است با ایجاد شرایط مناسب کنترلی در خصوص کیفیت محصول و به کارگیری تجهیزات آزمایشگاهی مدرن و کامل محصولات خود را در بازار با کیفیتی مناسب عرضه نموده و ضمن کسب رضایت مشتریان خود با ارائه محصولات قابل رقابت ، حضوری فعال در بازارهای منطقه ای داشته و بخش قابل توجهی از محصولات خود را صادر می نماید .

     

    این شرکت به عنوان يکي از معتبرترين شرکتهاي توليد کننده کاغذ بازيافتي مورد نياز صنایع بسته بندي در بازارهاي داخلي و خارجي ، بر آن است تا با استفاده از فن آوري متناسب و توسعه منابع انساني و با محور مشتري مداري نسبت به تنوع و توسعه توان کمي و کيفي توليد و افزايش سهم بازار بويژه بازارهاي خارجي در جهت تامين منافع ذينفعان اقدام نمايد . اين شرکت در راستاي احترام به حقوق جامعه همواره خود را ملزم به رعايت قوانين و مقررات ملي ، خصوصاً مسايل زيست محيطي مي داند .

    بستن
محصولات
کاغذ تست‌لاینر
کاغذ فلوتینگ
کاغذ لاینر