ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۸۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-ابتدای جاده آبعلی-بین خیابان اتحاد و سازمان آب-پلاک ۵۱
  • درباره ما : شرکت میلان پلاست از سال ۱۳۵۷ در زمینه تولید قطعات پلاستیک فعالیت خود را آغاز نموده و در جهت ساخت قالب و ماشین آلات صنعت پلاستیک آنرا گسترش داده است.این شرکت با درک نیاز مبرم تولید کنندگان جهت بهبود فرآیند تولید و کیفیت محصولات اقدام به همکاری با بهترین ماشین سازان نموده است.ماشین آلات میلان با بهره گیری از بهترین ماشین آلات CNC در دقت و سرعت با معتبرترین ماشین آلات تزریق ولوازم جانبی صنع ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت میلان پلاست از سال ۱۳۵۷ در زمینه تولید قطعات پلاستیک فعالیت خود را آغاز نموده و در جهت ساخت قالب و ماشین آلات صنعت پلاستیک آنرا گسترش داده است.
    این شرکت با درک نیاز مبرم تولید کنندگان جهت بهبود فرآیند تولید و کیفیت محصولات اقدام به همکاری با بهترین ماشین سازان نموده است.
    ماشین آلات میلان با بهره گیری از بهترین ماشین آلات CNC در دقت و سرعت با معتبرترین ماشین آلات تزریق ولوازم جانبی صنعت پلاستیک جهان قابل قیاس است.
    میلان کالا پلاست در راستای مشتری مداری ، جلب رضایت و رفع نیازهای آنان، از طریق ارائه به موقع خدمات اعم از: فروش ، پس از فروش ، گارانتی و وارانتی؛ با بکار گیری نیروی انسانی متخصص وکارآمد اقدام می نماید.
    شرکت میلان کالا پلاست با اعتقاد به اینکه مشتری ؛ سرمایه ، اعتبار و آینده شرکت می باشد برای بر آوردن نیازها و ارائه خدمات و رضایت مندی آنان از هیچگونه تلاشی دریغ نمی نمایند.

    بستن