ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۳۵۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان شریعتی-خیابان ظفر-شماره ۱۲۰
  • درباره ما : شرکت پارس کرون به شماره ثبت ۲۰۷۸۷۵ فعاليت خود را از تاريخ ۸۲/۵/۲۹ با هدف واردات مواد اوليه صنايع غذايي به ويژه لبنيات، توليد مواد اوليه با فرمولهاي ويژه و نيز صادرات مواد اوليه و کالاهاي فرآيند شده مواد غذايي، آغاز نمود. اين شرکت در سال ۱۳۹۱ حسب قرارداد منعقده با شرکت پگاه (شير خشک نوزاد) براي نخستين بار محصول پودر شير فوري با چربي گياهي (Instant Fat Filled Milk Powder ) را با برند پيور ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت پارس کرون به شماره ثبت ۲۰۷۸۷۵ فعاليت خود را از تاريخ ۸۲/۵/۲۹ با هدف واردات مواد اوليه صنايع غذايي به ويژه لبنيات، توليد مواد اوليه با فرمولهاي ويژه و نيز صادرات مواد اوليه و کالاهاي فرآيند شده مواد غذايي، آغاز نمود.

    اين شرکت در سال ۱۳۹۱ حسب قرارداد منعقده با شرکت پگاه (شير خشک نوزاد) براي نخستين بار محصول پودر شير فوري با چربي گياهي (Instant Fat Filled Milk Powder ) را با برند پيور فرش (Purez Fresh) به بازار جهانی معرفي نمود که مورد استقبال گسترده شرکت هاي بزرگ لبنيات و شيريني و شکلات قرار گرفت. طی سال های اخیر در راستای توسعه و گسترش این مجموعه، محصولات لبنی دیگری شامل انواع پودر شیر خشک، خامه، کره حیوانی پاستوریزه، شیر و انواع آب پنیر با این نام تجاری تولید و به بازار عرضه گردید که بواسطه خلوص بالا و کیفیت منحصر بفرد خود توانست در کوتاهترین زمان سهم عظیمی از بازار های داخلی و خارجی را در اختیار بگیرد. تمام محصولات تولید شده با این نام تجاری از تولید کنندگانی تهیه می شوند که از استاندارد بین المللی کودکس برخوردارند.

    این شرکت بعنوان یکی از وارد کنندگان اصلی لاکتوز (Lactose)، انواع پودر آب پنیر شامل دمینرال و پرمیت (Demineralized and Permeate Whey Powders)، پودر لاکتوز حاوی پروتئین (Lactose base)، پودر کاکائو (Cocoa Powder) و پروتئین تغلیظ شده شیر (MPC)، مطرح می باشد که نقش برجسته ای در تأمین مواد اولیه صنایع غذایی مختلف در ایران ایفا می کند.

    در حال حاضر شرکت پارس کرون رتبه اول را در بین شرکت های مشابه داخلی در زمینه صادرات انواع پودر شیر خشک به کشور های خاورمیانه، کشور های شمال آفریقا، کشور های شرق آسیا و کشور های حوزه دریاچه خزر دارد. بعلاوه در مقایسه با رقبای خارجی جایگاه قابل قبولی در بازار های این مناطق به خود اختصاص داده است. دستیابی به این جایگاه در مدت زمانی کوتاه و به پشتوانه اهداف از پیش تعیین شده، همت و تلاش بی وقفه تیم مدیریتی و اجرایی این شرکت حاصل شده است.

    بستن