ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۰۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : خراسان رضوی -شهرستان کاشمر – میدان مطهری – بعد از ایران خودرو روبروی بریدگی دوم
  • درباره ما : خشکبار شهد ترشیزبا سابقه طولانی خود در تولید کشمش مرغوب در شهرستان کاشمر وبا هدف شناساندن هر چه بیشتر کشمش به هموطنان عزیز و مردم ایران در کاشمر افتتاح گردید.مدیریت این مجموعه با سابقه چندین ساله در تولید کشمش از مرحله تولید انگور تا مرحله پایانی آن که همان تولید کشمش است ،انگور درجه یک را در بهترین مزارع به عمل می آورد وبا شناسایی بهترین زمین های کشاورزی که زیر کشت تاک انگور می باشد به ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    خشکبار شهد ترشیزبا سابقه طولانی خود در تولید کشمش مرغوب در شهرستان کاشمر وبا هدف شناساندن هر چه بیشتر کشمش به هموطنان عزیز و مردم ایران در کاشمر افتتاح گردید.
    مدیریت این مجموعه با سابقه چندین ساله در تولید کشمش از مرحله تولید انگور تا مرحله پایانی آن که همان تولید کشمش است ،انگور درجه یک را در بهترین مزارع به عمل می آورد وبا شناسایی بهترین زمین های کشاورزی که زیر کشت تاک انگور می باشد به دنبال تولید محصول با کیفیت می باشد .
    ما کلیه کشمش های تولیدی این مجموعه ، کشمش سبز قلمی و کشمش ممتاز طلایی را با بهره گیری از بهترین وبروزترین دستگاههای موجود بازار،دربهترین مزارع کاشمر زیر نظر مجربترین کارشناسان کشمش شهرستان ومهندسان کشاورزی و به دور از آلودگی ها به صورت ارگانیک تولید می کنیم تا کشمش با کیفیت ومرغوب به دست مشتریان مجموعه خشکبار شهد ترشیز برسانیم.
    حقوق مصرف کننده که همان استفاده از محصول تازه و با کیفیت بالا می باشد را می شناسیم و تلاش کردیم هر چه بیشتر به مجموعه مشتریان خود که شایسته بهترین ها می باشند بیافزاییم. ما بیاد داریم که کشمش ایرانی که بر تارک آن کشمش کاشمر می درخشد و چندین سال است به عنوان برند معروف کشمش دنیا می باشد برای همین مجموعه خشکبار شهد ترشیز با شناسایی بازار های جهانی وسلیقه مردم این کشورها وآشنایی با انواع مختلف کشمش ، متناسب با این فاکتورها بسته بندی را در بهترین جعبه ها انجام داده وآن هارا به این کشورها صادر میکند تا با صادرات این محصول هم سهمی در بازار این کشور ها داشته باشد.
    دربازار رقابتی که درآن محصولات بی کیفیت نیز پیدا می شود ما به شما اطمینان می دهیم محصولی با کیفیت ومرغوب با بالاترین استانداردهای سلامتی که همانا شعار ما می باشد رابه شما تحویل دهیم.

    بستن
محصولات
کشمش کاشمر
کشمش طلایی کاشمر