ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۵۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -خیابان ولیعصر -بالاتر از خیابان دکتر بهشتی -برج شهاب – پلاک ۲۱۴۹ -واحد ۳۰۷
  • درباره ما : شرکت صنعت تجارت مهر فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ در زمینه تولید محصولات مورد نیاز صنعتی جوش و برش آغاز کرده است و در طی این سالها با هدف ارتقاء سطح کیفیت و کاهش زمان ارائه محصول به بازار و تامین نیاز صنایع کشور گام برمیدارد. این شرکت ضمن عضویت در انجمن سازندگان تجهیزات صنعت و نفت و گاز (استصنا) و در اکثر نمایشگاه های صنعتی ایران از جمله نفت و گاز تهران – صنعت تهران و… حضور داش ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت صنعت تجارت مهر فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ در زمینه تولید محصولات مورد نیاز صنعتی جوش و برش آغاز کرده است و در طی این سالها با هدف ارتقاء سطح کیفیت و کاهش زمان ارائه محصول به بازار و تامین نیاز صنایع کشور گام برمیدارد.

    این شرکت ضمن عضویت در انجمن سازندگان تجهیزات صنعت و نفت و گاز (استصنا) و در اکثر نمایشگاه های صنعتی ایران از جمله نفت و گاز تهران – صنعت تهران و… حضور داشته است زیرا مدیریت این شرکت معتقد است که ارتباط مستقیم با صنعتگران و همکاران بهترین راه برای ارائه محصولات و اطلاع از نیاز های آینده است.

    ۲۵ سال فعالیت در این عرصه این فرصت را به ما داده است که با شرکت های بزرگ در زمینه نفت وگاز – پتروشیمی – صنعت و معدن و …. همکاری داشته و در حال حاضر با اکثر شرکت های فعال در ارتباط و همکاری میباشیم و این امر ما را مورد تایید و در وندورلیست شرکت های بزرگی همچون نفت مرکزی – شرکت ملی گاز ایران و… قرار داده است.

    ما برآنیم که ارتباط خود را با همکارانمان حفظ کرده و گسترش دهیم و ضمن رعایت حقوق مشتری محصولات را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در کوتاه ترین زمان ممکن به بازار عرضه نماییم.

    بستن
محصولات
سیم جوش تحت گاز CO2 مدل MG – SG2 سایز 0٫8 میلیمتر
سیم جوش تحت گاز CO2 مدل MG – SG2 سایز 1 میلیمتر
سیم جوش تحت گاز CO2 مدل MG – SG2 سایز 1٫2 میلیمتر
سیم جوش تحت گاز CO2 مدل MG – SG2 سایز 1٫6 میلیمتر
سیم جوش زیر پودری مدل MS – S2 سایز 1٫2 میلیمتر
سیم جوش زیر پودری مدل MS – S2 سایز 1٫6 میلیمتر
سیم جوش زیر پودری مدل MS-S2 سایز 2 میلیمتر
پودر جوش زیر پودری MF – 700
پودر جوش زیر پودری MF – 1000
دستگاه گرمکن گاز CO2
الکترود 6013 سایز 2٫5 میلیمتر
الکترود 6013 سایز 3٫2 میلیمتر
الکترود 7018 سایز 2٫5 میلیمتر
الکترود 7018 سایز 3٫2 میلیمتر
سیم جوش تیگ سایز 1٫6 میلیمتر
سیم جوش تیگ سایز 2٫4 میلیمتر
سنگ برش
سنگ ساب