ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۱۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-هشتگرد
  • درباره ما : شرکت سفیرا در اسفند ماه سال ۱۳۶۲ با هدف تحقیق و طراحی و اجرای سازه های فضایی به ثبت رسید ودر سال ۱۳۶۷ موافقت اصولی وزارت صنایع سنگین را برای ایجاد مرکز تحقیقات سازه کسب کرد. شرکت سفیرا در سال ۱۳۶۷ بعنوان واحد طراحی و مهندسی برای اجرای پروژه های بزرگ و زیر بخش پالایشگاه ها و نیروگاه ها و همچنین کارخانجات تولید واحدهای پیش ساخته از وزارت صنایع سنگین کسب مجوز کرد. مدیرعامل شرکت آقای دکتر نص ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت سفیرا در اسفند ماه سال ۱۳۶۲ با هدف تحقیق و طراحی و اجرای سازه های فضایی به ثبت رسید ودر سال ۱۳۶۷ موافقت اصولی وزارت صنایع سنگین را برای ایجاد مرکز تحقیقات سازه کسب کرد. شرکت سفیرا در سال ۱۳۶۷ بعنوان واحد طراحی و مهندسی برای اجرای پروژه های بزرگ و زیر بخش پالایشگاه ها و نیروگاه ها و همچنین کارخانجات تولید واحدهای پیش ساخته از وزارت صنایع سنگین کسب مجوز کرد. مدیرعامل شرکت آقای دکتر نصراله دیانت متخصص در رشته های سازه های فضاکار بوده و دارای تجربه بیش از ۴۵ سال می باشد.

    مرکز شرکت در تهران و کارخانه و آزمایشگاه شرکت در شهرک صنعتی هشتگرد قرار دارد و مشتمل بر مجموعه ایست با مساحت ۶۰۰۰ مترمربع زمین و ۳۴۰۰ مترمربع فضای سرپوشیده شامل سالنهای آزمایشگاهی و سالن های تولید می باشد.

    بستن
محصولات
بارگزاری پرلین و دستک
بارگزاری سازه
بارگزاری سازه
پل تحقیقاتی
تست چادر
تست لنگر کشتی
کشش پیچ
کشش و فشار المان
کشش و فشار گوی
استادیوم زاهدان
استادیوم شیراز
تالار نگار تهران
دانشگاه سمنان
دانشگاه هنر تبریز
طرح پارک مطهری کرمان
ارگ تجریش
بیهقی شهروند
فرهنگسرای قرآن