ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
گروه کارخانه جات زرین سوله جم
  • تعداد بازدید : ۸۴۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران - خیابان بهشتی، بعد از تقاطع سهروردی، خیابان یوسفی، نبی کوچه مهمان دوست، پلاک ۲، واحد ۲
  • درباره ما : شرکت مهندسی زرین سوله جم پس از انقلاب شکوهمند اسلامی با هدف رسیدن به ایرانی آباد و مستقل در سال ۱۳۷۵ در خطه سرسبز مازندران تشکیل گردید. در این مسیر با انجام دقیق و به موقع تعهدات خود و کارگیری امکانات و تجهیزات نوین و همچنین تنوع و نوآوری در تولید سازه های فلزی، مورد توجه همگان به خصوص سازمان های دولتی قرار گرفته است که تقدیرنامه های شرکت شاهد ماهیانه ۵۰۰تن اسکلت فلزی می باشد. مدیران ش ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت مهندسی زرین سوله جم پس از انقلاب شکوهمند اسلامی با هدف رسیدن به ایرانی آباد و مستقل در سال ۱۳۷۵ در خطه سرسبز مازندران تشکیل گردید.

    در این مسیر با انجام دقیق و به موقع تعهدات خود و کارگیری امکانات و تجهیزات نوین و همچنین تنوع و نوآوری در تولید سازه های فلزی، مورد توجه همگان به خصوص سازمان های دولتی قرار گرفته است که تقدیرنامه های شرکت شاهد ماهیانه ۵۰۰تن اسکلت فلزی می باشد.

    مدیران شرکت مهندسی زرین سوله جم جهت مسب فناوری نوین و صدور خدمات مهندسی به کشور های همجوار و تازه استقلال یافته، در سال ۱۳۸۴ اقدام به تاسیس گروه صنعتی زرنیاکو جم نمودند.

    هم اکنون این گروه صنعتی در مجموعه ای به مساحت ۱۳۰۰۰ مترمربع متشکل از ۵ سالن تولید به مساحت ۷۰۰۰ مترمربع با فضای اداری به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع و توان تولید ماهیانه ۷۰۰تن با بهره گیری از جدیدترین تجهیرات این صنعت، با اتکا به تخصص و تجربه ۱۶۰ نفر پرسنل کار آزموده و متعهد در زمنیه تولید انواع سازه های فلزی مسغول فعالیت می باشد.

    بستن
محصولات
صنایع فلزی خاص
طراحی و اجرا سوله