ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۴۵ بار
امتیاز :
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/raetco
  • آدرس : البرز – کرج – سه راه گوهردشت – نبش میثم ۱۱ – برج آرمان
  • درباره ما : این شرکت در سال ۷۸ به ثبت رسیده وبا هدف ایجاد طرحهای نو وبهینه سازی صنایع توسط جمعی از فارغ التحصیلان دانشگاه امیرکبیر تاسیس گردید. که بعد از فراز ونشیبهای فراوان وارد عرصه تولید کودهای شیمیایی گردید وموفق شد در سال ۸۱ کارخانه تولید سولفات آهن با ظرفیت ۳۰ تن در ماه را بصورت پایلوت راه اندازی نماید. بعد از استقبال بی نظیر مشتریان برآن شدیم که در سال ۸۲ ظرفیت تولید را تا تیراژ ۷۰ تن در ما ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    این شرکت در سال ۷۸ به ثبت رسیده وبا هدف ایجاد طرحهای نو وبهینه سازی صنایع توسط جمعی از فارغ التحصیلان دانشگاه امیرکبیر تاسیس گردید. که بعد از فراز ونشیبهای فراوان وارد عرصه تولید کودهای شیمیایی گردید وموفق شد در سال ۸۱ کارخانه تولید سولفات آهن با ظرفیت ۳۰ تن در ماه را بصورت پایلوت راه اندازی نماید.

    بعد از استقبال بی نظیر مشتریان برآن شدیم که در سال ۸۲ ظرفیت تولید را تا تیراژ ۷۰ تن در ماه برسانیم وتا یک سال این روند ادامه داشت. و درسال ۸۳ به ظرفیت ۱۵۰ تن در ماه دست یافتیم اما متاسفانه بر اثر انتشار گازهای فراوان وبا اخطارهای متعدد محیط زیست مجبور به ترک محل خود در قم شدیم و به سلفچگان کیلومتر ۵ جاده اصفهان نقل مکان نمودیم .

    در سال ۸۵ موفق به راه اندازی خط تولید ۶۰۰ تن در ماه شدیم اما متاسفانه بر اثر رکود شدید بازار در آن سال( خصوصا بازار جهانی) نتوانستیم به ظرفیت اصلی کارخانه دست پیداکنیم وتا سقف ۲۵۰ تن در ماه تولید نمودیم ولی در سالهای اخیر وبا رونق دوباره بازار توانستیم به تولید بالاتری دست پیداکنیم و در سال ۹۲ تلاش کردیم شرکت را از تک محصولی خارج کرده و به جهت رفاه حال مشتریان خود سبد محصولات شرکت را افزایش دهیم.

    از این رو خط تولید سولفات مس ۲۴% را با ظرفیت ۳۰ تن در ماه وسولفات آلومینیوم ۱۷% را با ظرفیت ۳۰۰ تن در ماه را با مشارکت دیگر دوستان راه اندازی نمودیم امید است بتوانیم در سالها آینده با محصولات بیشتر گام مهمتری برای آبادانی کشورمان برداریم.

    بستن
محصولات
سولفات مس
سولفات آهن
سولفات آلومینیوم
سولفات روی
سولفات منیزیم
دی اکسید منگنز
سود پرک
سود کاستیک مایع
اسید سولفوریک
جوش شیرین
نشادر
سولفات منگنز
کربنات باریم
کربنات استرانسیم
پرمنگنات پتاسیم
سولفور سدیم
سولفات سدیم
دی آمونیوم فسفات
مونو آمونیوم فسفات
آهک
سنگ مس
سنگ منگنز
سنگ روی
شمش روی
شمش مس
شمش سرب