ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۹۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان شهید بهشتی-خیابان پاکستان-کوچه دوم-طبقه اول-پلاک ۱
  • درباره ما : شرکت سیمان پیوند گلستان با هدف تولید انواع سیمان و فراورده های سیمانی در سال ۱۳۸۲ بصورت شرکت سهامی خاص تأسیس گردید و به شماره ۲۰۹۰۶۱ در اداره ثبت شرکتهای تهران به ثبت رسید با ظرفیت تولید یک میلیون تن در سال ،اسفند ماه سال ۱۳۸۹ به بهره برداری تولید کلینکر و ابتدای سال ۱۳۹۰ به تولید سیمان خاکستری رسید. محصولات شرکت سیمان پیوند گلستان در بازارهای داخلی استان گلستان ،استانهای همجوار و تهران ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت سیمان پیوند گلستان با هدف تولید انواع سیمان و فراورده های سیمانی در سال ۱۳۸۲ بصورت شرکت سهامی خاص تأسیس گردید و به شماره ۲۰۹۰۶۱ در اداره ثبت شرکتهای تهران به ثبت رسید با ظرفیت تولید یک میلیون تن در سال ،اسفند ماه سال ۱۳۸۹ به بهره برداری تولید کلینکر و ابتدای سال ۱۳۹۰ به تولید سیمان خاکستری رسید.

    محصولات شرکت سیمان پیوند گلستان در بازارهای داخلی استان گلستان ،استانهای همجوار و تهران و بازارهای خارجی کشورهای(ترکمنستان ،روسیه،آذربایجان ،قزاقستان و...)عرضه شده است.
    موقعیت کارخانه:

    کارخانه سیمان پیوند گلستان در استان گلستان کیلومتر ۵ جاده گالیکش به مشهد در دامنه نیلکوه در جوار روستای تراجیق به مساحت ۶۳ هکتار واقع گردیده است.از نظر طبیعی و موقعیت جغرافیایی یکی از زیباترین کارخانجات سیمان کشور بوده و معادن و مواد اولیه آن شامل خاک رس و سنگ آهک از نیلکوه و دامنه آن تأمین میگردد.
    ظرفیت تولید:

    با ظرفیت تولید یک میلیون تن کلینکر در سال (یک میلیون و پنجاه هزار تن سیمان در سال)

    بستن